email cez klienta

Co se nevešlo do jiné Maemo & MeeGo kategorie.

email cez klienta

Příspěvekod RstGAS v pát úno 04, 2011 7:37 pm

Čafte. Chcel som rozchodiť emailovky cez klienta v mobile. Zoznam.sk a Centrum.sk som spojazdnil bez problému. Emailovky od google používam dve. Jedna fachá, no s druhou mám problém. Stále mi vyhadzuje hlášku, že som zadal špatné prihl. meno, alebo heslo, aj keď sú správne. Ako som písal vyžšie, jedna adr. funguje (je v príkladovóm znení: xxxxxxx@gmail.com) a druhá nie (xxxx.xxxx@gmail.com). Je teda možné používať len jednu emailovú adr. od rovnakého poskytovateľa? Fakt neviem v čom je problém. Poraďte ak viete, dik.
RstGAS
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 25, 2011 5:54 pm
Model telefonu: NOKIA N900

Re: email cez klienta

Příspěvekod Potkan007 v pát úno 04, 2011 7:47 pm

Gmail má tuším přednastavení, takže kliknout na gmail a zadat uživatele+ heslo a hotovo, ne?
Alespoň já jsem nic složitějšího nenastavoval a funguje. Máš oba ty gmaily nastavené stejně?
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Re: email cez klienta

Příspěvekod RstGAS v sob úno 05, 2011 8:17 pm

No, máš pravdu, gmail je prednastavený. Prvý email som spravil s ľavou zadnou (prebehla kontrola podpory poskytovateľov, vybral som krajinu, providera, názov som nechal ako Gmail, zadal som zobrazované meno, užívatelské meno, t.j. text pred zavináčom, heslo, emailová adr. sa zapísala automaticky pisaním užívatelského mena, dal som ďalej a uloziť (xxxxx@gmail.com)). Prvá emailová adr. od google aktualizovaná. Presne takto som postupoval aj pri vytváraní druhej e-m.adr. od google a tam to už nešlo (xxxx.xxxx@gmail.com). Neviem, ale mám taký dojem, ako keby neakceptoval dve rovnaké e-m.adr. od rovnakého providera, alebo má problém s bodkou, medzi mojim menom a priezviskom.
Skúsim si vytvoriť tretiu e-m.adr. bez bodky v texte pred zavináčom a uvidím či ju bude akceptovať.

EDIT: Vyriešené. Mal som zakázaný IMAP protokol v nastavení toho daneho mailu. Najprv ho treba povoliť, až potom sa dá používať mail cez rôzne klienty.
RstGAS
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: úte led 25, 2011 5:54 pm
Model telefonu: NOKIA N900


Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník