Reklamace - poradna

Další věci, které se nevešly do jiné kategorie

Reklamace - poradna

Příspěvekod jamaica v čtv srp 16, 2007 7:08 pm

:arrow: Prosím adminy a mody aby tento post označili za důležitý.Budou se zde soustřeďovat dotazy a odpovědi ohledně reklamací. Toto vlákno může být užitečné pro více uživatelů tohoto serveru.
Tak pokud budete mít někdo dotaz tak se klidně ptejte,pokud budu vědět odpovim.

případ první:
:arrow: kami3120 - reklamace - rada
Laughing Ahojky četl jsem od tebe něco s reklamacema a připadá mi že se vyznáš tak potřebuju nutně poradit prosím......? Se svoji N73 mám již 4reklamace v cellnetu

1/spatne funkcni joy a klavesa 2, znacne praseni pod displej...
2/chrčí reproduktory,opotrebovava se barva klavesnice a krytu fotoaparatu...
3/MT se sekl pri nahravani FW ze stranek nokia.cz
4/Spatne funguje potvrzovaci cast joysticku reproduktory chrčí....

vzdy mi to co bylo problemove vymenily za nove sou tam v pohode....
A řekli, že když už mám 4 reklamace at si jdu pro peníze a koupím si nový což sem měl v plánu, ale koukly jeste kde byl koupen a rikaly ajaj mobilpohotovost tam delaji problemy...

No tak sem tam dnes šel a dopadlo to tak že mi řekla, že by ted s telefonem musleo zase něco být aby to vůbec přijmula pro posouzení-jak snim něco může být když je po opravě??!!! No že prostě se nedá počítat to přehrání fw...a že až s tim něco bude že at to prinesu jim že na to budou mít měsíc nedají mi náhradní a že neni jisté jestli mi ho nevrátí potom zpět jako neuznaný k odstoupení od smlouvy tak sem jen čuměl a postrádal argumenty kde to sem??4reklamace mají snad jasnou odpověd.... Rolling Eyes Rolling EyesNemáš prosím nějakou radu??? Čim se ohnat třeba tou S.O.S. ale abych neplácl blbost...?
No nebo mě napadlo zeptat se v cellnetu ty sou ochotbný mi napsat nebo udělat cokoli ale nevim co přesně chtít abych dosáhl rychlého vrácení peněz nebo aby pujčily adekvátní náhradu až si ho na měsíc vezmou... Question

podle mých vědomostí a znalostí se věc má následovně:
:arrow: už při čtvrté závadě si měl dát telefon na posouzení a ne ho nechat opravit.V tomhle případě budeš muset opravdu počkat na další závadu a pak odnést telefon do prodejny kde jsi ho zakoupil a zažádat o posouzení z důvodu odstoupení od smlouvy pro tyto vady které si popsal.Prodejce není ze zákona povinen Ti poskytnou náhradní přístroj po dobu opravy,ta však nesmí trvat déle než 30 kalendářních dní!
Zákoník hovoří jasně - zákazník má rávo na odstoupení od kupní smlouvy v případě že:
:arrow: zákazník má právo na odstoupení od smlouvy v případě že se na telefonu projeví současně 4 vady najednou,nesmí však být dvě shodného rázu
:arrow: zákazník má právo na odstoupení od smlouvy v případě že měl teledon 3 vady a to shodné. Takže pokud je třeba 2x vadný FW a i třetí závada je zamrzání FW musíš rovnou zažádat u prodejce o posouzení a ne o opravu.Pokud nezažádáš o posouzení,souhlasíš s opravou a tudíž nemáš nárok na vrácení peněz
:arrow: zákazník má právo na odstoupení od smlouvy pokud mělo zboží 4 různé vady.Při čtvrté vadě však opět musíš žádat o posouzení a ne o opravu
:arrow: pokud i přes to, že se zažádalo o posouzení a servis závadu opraví,bere se to tak že závadu uznal a zákazník má v takovém případě nárok na odstoupení od smlouvy a buď: výměnu telefonu za nový,vrácení kupní částky k datumu nákupu a nebo na výměnu za jiný přístroj v ceně kterou za zboží zaplatil.
:arrow: nakonec jen dodám že nákup telefonu v mobilpohotovost nebyl dobrý krok.Těch pár ušetřených korun za ty problémy při reklamacích nestojí. Pokud chceš telefon levněji a nechceš ho kupovat třeba ve značkové prodejně výrobce,nakupuj třeba tady
:arrow: 1shop.cz - provozovatel partnerských prodejen T-Mobile,autorizovaný dealer o2.Tam je jistota že s Tebou budou jednat slušně a nebudou dělat problémy. Striktně se drží zákona a dost často vychází zákazníkům vstříct i nad rámec zákoných podmínek a povinností.
V případě nejasností se klidně zeptej na další věci.Pokud budu vědět, rád odpovím a poradím.

Jinak konkrétně k tvému případu,tak jak to vidím já - závady jsou ve skutečnosti jen 3,protože zaseknutí telefonu při přehrávání FW doma se neposuzuje jako závada. Jen Nokia bezplatně napravila to co si si sám spackal. Takže podle mě máš závady pouze 3 různé a budeš muset počkat na 4. Až se to stane tak nedávat telefon do opravi ale na posouzení pro odstoupení od smlouvy. A trvej na zaslání servisu do autorizovaného servisu, to znamená do servisu který má oficiální autorizací Nokií. Firmy jako mobilpohotovost to rádi řeší opravama v servisech které nemají autorizaci a pak dělají vše pro to aby nemuseli uznat odstoupení.

Co se týče zapůjčení přístroje,nemají zákonnou povinnost jak sem psal výše,takže budeš rád pokud Ti půjčí třeba stařičký Siemens nebo Nokii 5110.

\\hanni: nastaveny status "Dolezite"
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod panoramixxx v úte zář 11, 2007 8:31 pm

ja jsem byl vcera ve Zline , stim ze se mi seka joy ..divny ze dne na ne zacal se sekat. Samo ze zakon schvalnosti zafungoval, kdyz jsem to servisakovi ukazoval slapalo to v klidu. Kdyz jsem byl doma, tak samo ze se to zase pizdi....Servisman rikal ze mi to nemuze uznat, az kdyz joy upadne celej , ale nesmim ho ztratit jinak 700kc. Tak nevim , podle me by mi to mel vzit a osefovat to tak jak ma ne?! V pa tam pojedu znova a se.. na ne, at rikaji co chteji, neslape to tak jak ma tak hotove ne?
Uživatelský avatar
panoramixxx
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 137
Registrován: pát bře 30, 2007 2:56 pm
Bydliště: UH

Příspěvekod lukas26 v stř zář 12, 2007 12:06 am

to je pěkná blbost...kde jsi to ve Zlíně dával na reklamaci??? pokud ten joystick neplní svoji funkci, tak je to jasně na reklamaci a mají tu vadu odstanit...ne až upadne úplně...omg, to jsou jelita...
Uživatelský avatar
lukas26
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 1381
Registrován: úte led 02, 2007 1:47 am
Bydliště: Zlín
Model telefonu: iPhone 4S 16GB

Příspěvekod jamaica v stř zář 12, 2007 6:14 am

Máš jasně nárok na převzetí přístroje do opravy a prodejce nebo servisák může maximálně napsat do protokolu o převzetí do opravy že se závada na místě neprojevila a s tím se zařízení odešle do servisu.
Ale na druhou stranu - pokud se ta závada neprojevila na místě, je vcelku pochopitelné že je servisák či prodejce nedůvěřivý. Je totiž spousta lidí kteří si jen vymejšlejí závady a honí opravy aby mohli mobil vrátit a dostat zpět peníze na nový. Pokud prodejce takové zařízení zašle do servisu a závada tam není,servis prodejci dost často účtuje diagnostiku a dopravu zpět na prodejnu protože se závada neprojeví a mobil je OK. A to nejsou malé částky. Tolik z pohledu prodejce, i když asi nesprávného.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod Dex88 v stř zář 12, 2007 7:30 am

Z vlastni zkusenosti vim ze to neni tak jednoduche. ted delam v oficialnim servisu nokie. technik tady ma na 1 mobil cas 30 minut pri jakekoli zavade. Z toho vypliva ze když dostanes 3 zavady de musis vymenit Nejaky cim co ti trva pres hodinu tak musis nekde zrychlit. Bouzel je to blby ale je to tu tak nastavene.
N73 Silver + KingSton 2GB miniSD + AD-15 + Koss SPARK PLUG: FW 4.0726.2.0.1, TomTom 6.02 LD-3W
Dex88
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 27
Registrován: sob srp 26, 2006 9:02 am

Příspěvekod panoramixxx v stř zář 12, 2007 3:37 pm

Lukas26 je to smer Cepkov u te hlavni cesty pred mostem, nazev nevim :) Musim si to s nema nejak domluvit at mi to udelaji na pockani , pac nechci cekat mesic na vymenu joy nebo co stim je, kazdopadne uz se to pekne seka..zase den dovolene v p.......
Uživatelský avatar
panoramixxx
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 137
Registrován: pát bře 30, 2007 2:56 pm
Bydliště: UH

Příspěvekod jamaica v úte říj 23, 2007 8:47 am

dneska sem měl krásnou SZ:
Heavypoint píše:čau nevíš jak dodělat telefon aby uznali reklamaci.


Tak sem si dovolil poskytnou "kvalifikovanou radu":

Postupuj asi takhle:
na 20 minut ho dej do mrazáku,pak nevyndavej baterku a vraž h na 20 vteřin do mikrovlnky.Potom vyndej baterku a nech ho vyschnout. Po týdle proceduře už nebude určitě nikdy fungovat a nepude nikdy opravit. :twisted:

:arrow: Pokud máte problém s reklamací tak klidně pište,budu li vědět poradím.
Máte li ale takovýdle nápady tak neobtěžujte,nebudu reagovat na kraviny.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod mopy v úte říj 23, 2007 9:04 am

Co když to ten jouda fakt udělá? :D Ani bych se nedivil :P
N95 8Gb
Uživatelský avatar
mopy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 194
Registrován: pát zář 21, 2007 12:22 pm
Model telefonu: N95 8Gb

Příspěvekod sikinN73 v pon říj 29, 2007 8:17 pm

ja mam horsi prblem!
Dostala se mi do telefonu vlhkost a prestal fungovat jeden kanal sluchatek!
a ja blbec sem z telefonu sundal kryt a chtel to vycisti!
ale akorat tak sem si skrabl do displaye!a ted si ymslim ze mam po zaruce!Ale to by mi nevadil kdyby se mi nesekl teelfon pri nahravani firmu a cely se umrtvil!Jenze servis ho nerozjel taky!
V servise mi rikal ze by mi meli uznat reklamaci ze je to na vymenu desky!ale aj se bojim ze mi to nauctuji!
prosim o pomoc!
sikinN73
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon říj 22, 2007 11:21 am

Příspěvekod mopy v pon říj 29, 2007 8:54 pm

Ja mam pocit ze mas asi jen dve moznosti. Bud to tam das a nebo ne. Sance ze na to prijdou je asi docela vysoka, ale neni vyloucene ze si toho nevsimnou...

Me zacina pomalu nejak divne cvakat joystick. Zacalo to dneska. Zatim funguje v poho, jen takovy podivny pocit ze je to nejak jinak a ne tak jako predtim, tak uvidime...

Nevite nekdo jak resi reklamace T-Mobile? Mám telefon od nich. Jak rychle je řeší, zda dávají náhradní telefon, jestli jsou nějak rozumní atd. Predpokladam ze posilaji reklamace primo do nokie,zejo?
A plati tady taky to, ze kdyz je to treti(potazmo ctvrta) reklamace, je lepsi si nejdrive nechat udelat posudek v autorizovanem servisu? Nebo pocitat s tim ze to tam posilaji a akorat s nimi sepsat spravny papir?
Doufam tedy ze nedojdu ani k jedne, ale pochybuju...No, uvidime
Jakákoliv zkušenost dobrá...Já kupoval konkrétně v Praze 5 - Obchodní centrum Galerie Butovice. Ale pochybuju ze najdu nekoho kdo kupoval taky tady :)
N95 8Gb
Uživatelský avatar
mopy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 194
Registrován: pát zář 21, 2007 12:22 pm
Model telefonu: N95 8Gb

Příspěvekod sikinN73 v sob lis 10, 2007 4:50 pm

co tady resite furt s T_mobilem zalezi na servise a na konkretnim pracovnikovi!
sikinN73
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 6
Registrován: pon říj 22, 2007 11:21 am

Příspěvekod mopy v ned lis 11, 2007 8:38 pm

Jak furt? Jen sem se zeptal... Jinak uz jsem to vyresil. Byl jsem v Praze - Libni a hodil to rovnou do nokie - Joy vymeneny do druheho dne,tak je musim pochvalit... 8)
N95 8Gb
Uživatelský avatar
mopy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 194
Registrován: pát zář 21, 2007 12:22 pm
Model telefonu: N95 8Gb

Příspěvekod xslide v ned pro 23, 2007 2:29 pm

Ahoj.Mam prave telefon v reklamaci u O2 a uz jim zbyvaji asi dva dny do 30 dni.Volal jsem primo do servisu kam O2 telefon poslalo,a prej ho poslali nekam dal do jinyho servisu a telefon jim zatim neprisel.Tedy si myslim ze 30 dni nestihnou.Mam potom pravo jit do prodejny a pozadovat penize zpet?Musi me je vratit pokud ten telefon tam za 30 dni nemaji?A co kdyz me vrati penize a druhej den jim pride telefon ze servisu s tim ze me nebyla uznána záruka?Děkuji za odpovědi
xslide
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 43
Registrován: pát led 19, 2007 11:23 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod prokop v pon pro 24, 2007 7:30 am

Uff, včera to tady nějak zlobilo a není tu můj příspěvek, takže v rychlosti:
máš právo na odstoupení od smlouvy pokud reklamace není vyřízena do 30 dnů. Takže pokud tě 30. den informují o tom (mailem, poštou, telefonem...) že reklamace je vyřízena, peníze nedostaneš i když bude svátek a ty si telefon nebudeš moci vyzvednout.
Není rozhodující jestli prodejci někdy později přijde vyjádření o neoprávněné rekamaci. Ty prostě sepíšeš oznámení o odstoupení od smlouvy, prodejce podepíše a pak jen čekáš až dorazí peníze na účet. Myslím že i na vyplacení peněz mají nějakou zákonnou lhůtu (O2 by je mohl vyplácet na dřevo pokud je natolik solidní firmou jak se tváří).

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod jamaica v úte pro 25, 2007 8:28 pm

xslide píše:Ahoj.Mam prave telefon v reklamaci u O2 a uz jim zbyvaji asi dva dny do 30 dni.Volal jsem primo do servisu kam O2 telefon poslalo,a prej ho poslali nekam dal do jinyho servisu a telefon jim zatim neprisel.Tedy si myslim ze 30 dni nestihnou.Mam potom pravo jit do prodejny a pozadovat penize zpet?Musi me je vratit pokud ten telefon tam za 30 dni nemaji?A co kdyz me vrati penize a druhej den jim pride telefon ze servisu s tim ze me nebyla uznána záruka?Děkuji za odpovědi


Jestliže nebude do 30 dní telefon zpět na prodejně kde si to reklamoval,můžeš požadovat odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Pozor však na to co vše musíš doložit aby Ti bylo vyhověno - zbytek kompletního balení telefonu včetně návodů,CD,sluchátek atd.Vše originál Nokia. Samozřejmě krabici a kupní doklad!Prodejce si ho sice muže dohledat,ale pokud Ty jej nepředložíš tak nemůžeš nárokovat vrácení dané částky.Jestliže Ti bude chybět cokoliv z oroginálního balení,třeba sluchátka,budeš je muset dokoupit abys mohl odstoupit od kupní smlouvy.Poklud telefon dorazí o den či dva později,není to už Tvůj problém.To už si pak řeší prodejce s tím kdo zapříčinil zdržení.
V takovém to případě není přednětem řízení SIM karta pokud by byl telefon koupen v sadě. V tom případě Ti simkarta zůstává a od ceny sady se odečítá cena SIM karty která může být leckdy i dost vysoká a podstatně odlišná od cen SIM karet běžně prodávaných prodejci.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod prokop v úte pro 25, 2007 10:07 pm

jamaica píše: Pozor však na to co vše musíš doložit aby Ti bylo vyhověno - zbytek kompletního balení telefonu včetně návodů. Samozřejmě krabici a kupní doklad!Prodejce si ho sice muže dohledat,ale pokud Ty jej nepředložíš tak nemůžeš nárokovat vrácení dané částky.


nezlob se na mě, ale v tomhle nemáš pravdu. Stačí telefon + příslušenství - nabíječka, sluchátka, CD..., žádné původní obaly a návody nejsou nutné.
Dokonce zákon na ochranu spotřebitele ani nevyžaduje ten záručák a fakturu. V tom případě ale je na kupujícím aby v občanskoprávním sporu dokázal že telefon byl v záruční lhůtě a byl zakoupený právě u toho prodejce, což se sice dokázat dá ale je to složité.
Škoda že jsem se starým HDD přišel o odkazy, ale věř mi že vím o čem mluvím - loni když propukla hysterie okolo krachu mobilní divize Benq-Siemens a mně zrovna kleknul Siemens SX1 tak jsem to dost dobře nastudoval a taky jsem to konzultoval s právničkou a SOS (sdružení na ochranu spotřebitele). Ledaže by se od té doby něco změnilo.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod jamaica v stř pro 26, 2007 9:32 pm

Nezměnilo se nic. Říkám tu jen jaké je praxe a co vyžadují jak operátoři tak velkoobchody.Prostě to takhle funguje.Každá mince má dvě tváře a i zákony mají různé kličky pro obě strany.Někdy se to okecat dá, ale z 90% ne. Bez kupního dokladu - paragonu či faktury - to odstoupení ale nikdo neudělá,tomu věř. Nejen zákazníci hledají rady na ČOI či SOS sdružení. Mam však zkušenosti s tím že na SOS občas poskytují rozporuplné (rozuměj nepravdivé) informace. Raději se obracím na ČOI(jako prodejce) v případech kdy si nejsem 100% jist. Vždy si před takovou "kauzou" - odstoupením - "obšlápnu" terén a konzultuji každý jednotlivý případ s naším právním oddělením případně si vyžádám informace rovnou na ČOI.
Jinak si myslím že každý normální uživatel si minimálně návod k zařízení schovává po celou dobu vlastnictví takového zařízení a povětšinou i obal atd.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod prokop v stř pro 26, 2007 9:50 pm

Ano, máš pravdu že každý rozumný uživatel si aspoň ten návod, záručák a fakturu schová. Já psal jen o tom že z hlediska zákona to není nutné.
Tenkrát po mně krabici nechtěli a když jsem se ptal jak by to řešili kdybych neměl ZL a fakturu, tak prý by to nebylo jednoduché ale podle IMEI by to dohledali.
Takže ono je to i o tom jak který prodejce se k tomu postaví. Někteří aby nemuseli vracet peníze ti telefon třeba vytopí a jiní ti jako solidní obchodníci vyjdou vstříc aby sis u nich příště zase něco koupil.

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod xslide v stř led 02, 2008 2:12 pm

Tak opravdu O2 me nestihl do 30 dnu vratit telefon(Podle informaci co ma servis na webu je muj telefon stale v servisu, a od O2 me taky nikdo nepsal).Takze se dneska chystam na prodejnu a doufam ze me vrati penize.Jeste mam jeden dotaz.Mam telefon,ktery je vazany na smlouvu(uz asi rok plnim minimalni mesicni plneni)Nedotovany telefon stal asi 12000Kc ale ja jej mel se smlouvou asi za 9000.Kolik me teda vrati?Jak se resi to ze uz jim rok platim penize jen abych mel ten telefon levnejsi?Diky
xslide
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 43
Registrován: pát led 19, 2007 11:23 pm
Bydliště: Brno

Příspěvekod innyc v pát led 04, 2008 1:13 pm

ahoj, asi po roce a půl se mi pokazila nabíječka. Nedělal sem s ní nic zvláštního, jen nabíjel, myslim že u těhlech novejch je to i celkem běžný, nepochopil sem ten tah zmenšení jacku..

nic méně, má cenu to reklamovat?? pže nabíječku stejně potřebuju. A potřebuju ji rychle.

Nová originální stojí asi 3 kila, neoriginál jedno sto.

mobil mám od O2. díky za názory ;)


to xslide:
měli by ti vrátit pořizovací cenu, tzn. tolik kolik si za něj zaplatil, teda devět tisíc
N3310 -> N3510 -> N6610 -> N6600 -> N73 plum & silver -> N79
Uživatelský avatar
innyc
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 244
Registrován: stř srp 30, 2006 1:04 pm

Příspěvekod prokop v pát led 04, 2008 1:57 pm

nevím odkud jsi, ale v Praze v mobilasku na Palmovce mi jí v létě vyměnili na záruku skoro na počkání a ještě se omlouvali že jí zrovna v té chvíli nemají a musí pro ní dojet. Šel jsem na kafe a za necelou půlhodinu tam byla.
Originál se liší od neoriginálu jen v tom, že Nokia je bere od prověřených asijských výrobců (prý asi od 4), ale stejně jsou reklamace. Hlavně se dělá verze s nekvalitním kablíkem který se brzy láme - můj případ. Takhle mi to řekl technik.
Jestli to budeš na reklamaci posílat tak asi budeš potřebovat na tu dobu záložní a 100,- je dobrá cena na to abys pak měl třeba jednu doma a druhoi v práci nebo na chatě.
Nebo můžeš používat tu redukci z velkého na malý jack a párkrát si nabíječku půjčit. Ale pozor - dost novějších nokií nabije jen s novějšími nabíječkami (spínaný nabíjecí zdroj - říka se jim cestovní a jsou to takové ty menší placaté), sice bude blikat ikona dobíjení, baterie se ale nenabije.

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod MarqN73 v stř led 16, 2008 1:08 pm

Ahoj jamaica chcem sa spýtať mam N73 uz asi tristvrte roka a tedka asi pred tyzdom sa mi v posilke uje..l(cenzura kvoli detom) a stratil sa mi aj joy aj ciapocka.co mi asi povedia v servise?Fon mam od Orangeu a byvam v ziline taze asi pojdem do autorizovaneho servisu v Max-e.Je sanca ze mi to spravia v zaruke?????A ked nie taq kolko si priblizne za to zauctuju.Vopred Dakujem
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod prokop v stř led 16, 2008 2:13 pm

Před časem se to řešilo na symbianfóru. Údajně je to reklamovatelné na záruku.

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod MarqN73 v ned úno 03, 2008 5:45 pm

akurat mi ty kkti napsali ze 900 skk to bude stat som myslel ze ich na mieste zabijem :-( To je hodne ale musim protoze chci mobil vyuzivat!!
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod Michael322 v sob úno 16, 2008 11:11 pm

vím že je to vše napsáno v prvním příspěvku ale stejně se zeptám

mám N73 od vodafone ještě v záruce
telefon byl dvakrát v opravě a v záručním listu je poprvé napsáno výměna nabíječky a LCD a podruhé SW, reset, kamera

takže mám již právo na vrácení peněz ??

nyní bych chtěl jít na další reklamaci s blbě funkčním joystikem a často padajícím pop-portem (skoro nevydrží pořádnej kontakt)

díky za odpověď :wink:
    N-gage QD
    Nokia 5800
Uživatelský avatar
Michael322
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 113
Registrován: ned čer 10, 2007 11:05 am
Bydliště: mobilní svět
Model telefonu: Nokia 5800-C6 pirated

Příspěvekod prokop v ned úno 17, 2008 6:40 am

Teď ještě ne, jsou to tři různé závady. Až budeš mít čtvrtou tak požádej o odstoupení od smlouvy.
(Na ten pop-port by mělo stačit očištění jak jsem to psal ve "všech tipech a tricích", ale podle mě by klidně na reklamaci mohlo být samotné)

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod Potkan007 v pát úno 22, 2008 9:20 am

Tak se chci poradit: Ted se mi zesilel mobil (kdyz mi nekdo vola, chcipne a pak prijde ze se mi nekdo snazil dovolat) a dela to i s cizimi SIM. FW mam zakazano od tech servisaku prehravat, takze servis. Pujdu tam poctvrty- muzu chtit rovnou prachy nebo musim pockat treba na patou zavadu?
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Příspěvekod Rangers v pát úno 22, 2008 9:26 am

Zazadej rovnou o posouzeni - vraceni penez. Ale mam dojem ze to musi byt tri stejne zavady.
HTC Tattoo
Obrázek
"Je lepší vládnout v pekle, než sloužit v nebi.."
Uživatelský avatar
Rangers
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 279
Registrován: pát črc 06, 2007 8:39 pm
Bydliště: v Čechách

Příspěvekod Potkan007 v pát úno 22, 2008 9:54 am

3 stejny nebo 4 ruzny... ja tam pujdu poctvrty
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Příspěvekod Rangers v pát úno 22, 2008 10:10 am

Zazadej o posouzeni - vraceni penez. Hlavne ne o opravu.
HTC Tattoo
Obrázek
"Je lepší vládnout v pekle, než sloužit v nebi.."
Uživatelský avatar
Rangers
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 279
Registrován: pát črc 06, 2007 8:39 pm
Bydliště: v Čechách

Další

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník