Reklamace - poradna

Další věci, které se nevešly do jiné kategorie

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Potkan007 v úte čer 08, 2010 4:37 pm

Podle mejch zkušeností je jim hack většinou úplně ukradenej. Měl jsem telefon v servisu měsíc a nic, všichni z okolí mají hack a taky nikdy nic (ani u šedivek). Kdyby ses fakt hodně bál, co si brání poslepu připojit telefon jako Velkokapacitní paměť, zazálohovat, připojit jako PC Suite, vytahat SMS a kontakty a pak podle stupně strachu možná trojhmat? Já bych stejně udělal každopádně zálohu. Servisy se s tim nemažou a v 90% případů jde telefon automaticky na box bez zálohy. Už mě vytočili jednou- stačilo reklamovat paměťovku a data byly v háji.
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod mr_vee v úte čer 08, 2010 6:52 pm

Dobre necham tam hack,jenom si tedy secko raci zalohuji :D .diky moc za rychlou odpoved
Alcatel 303 -> Sony J6 -> Sony Ericsson t 630 -> Nokia N 73 h@cked -> Nokia N85 h@cked

Obrázek
mr_vee
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon lis 12, 2007 10:30 pm
Bydliště: Prostejov
Model telefonu: Nokia N85

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod kolda5 v čtv zář 09, 2010 8:10 pm

Tak čerstvá zkušenost s autorizovaným servisem nokie společností Sectronmobile v Ostravě. Přinesl jsem mrtvý mobil, po neuspěšném hacku, pracovnici jsem jen sdělil,že mobil nejde zapnout, paní se mnou sepsala reklamační protokol, na nic se mě dále neptala a sdělila, že zhruba týden trvá u nich vyřízení reklamace a hned následující ! den mi přišla sms,že si můžu mobil vyzvednut. Mobil je funkční. Nikdo se mě na nic neptal, přehráli softwer a ihned mi ho předali. Takže za mě absolutní spokojenost !
kolda5
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 107
Registrován: stř čer 13, 2007 9:49 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod 8vasa8 v úte říj 05, 2010 9:39 pm

Zdravim potřeboval bych poradit s reklamací. Mám n900 z alzy. Už sem telefon 3x reklamoval.
Popis opravy: 1.-vada předního rámu, přední kryt baterie hlavní čočka
-oprava provedena výměnou vadných dílů
Mobil přišel ale mezi vrchním a spodní vysuvného mechanizmu byli snad 4mm mezera. Chlápek říkal že buď si to sedne nebo jim to mám přinýst. Asi po 10 dnech jsem jim to tam dal zpátky.
2.-oprava provedena výměnou vadného dílu
Mobil přišel ale byl tam nějaký starej hnusnej kryt takže jsem jim to dal zpátky aby mě dali jinej
3.-vada krytu baterie
- výměna
Proč to rozepisuju chci se zeptat jestly mě to uznaj jako tři různe vady protože teď mě pravděpodobně nefunguje infra port takže bych chtěl zpátky peníze. Ale ještě jedna otázka když jsem šel do servisu stačil jim list o koupě telfonu vůbec nechtěli záruční list takže v něm nemám nic napsaný a ještě mě tam říkala prodavačka že to nemám potvrzený z alzy. Takže co stim jestly mám zajed do alzy a nechat si to potvrdit a rounou jim to tam nechat? Mám usebe ty 3 opravenky jako důkaz z servisu. A ještě jestly musim do alzy nebo stači servis nokia nebo obchod
Nokia n900 - 950MHz
Uživatelský avatar
8vasa8
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: čtv úno 28, 2008 2:14 pm
Bydliště: Chrudim

Reklamace - poradna

Příspěvekod Dr. Nebolí to v stř říj 06, 2010 7:22 am

Když ti nevyplňovali záručák, tak bys měl jít opět do Alzy, kde si vedli záznamy ;)
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod 8vasa8 v pon říj 11, 2010 4:33 pm

já jsme to dával reklamovat právě do autorizovanýho servisu v pardubicích takže mám zajít tam? ale právě tam mě řekli že to nemám potvrzený od alzy nebo co
Nokia n900 - 950MHz
Uživatelský avatar
8vasa8
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: čtv úno 28, 2008 2:14 pm
Bydliště: Chrudim

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Potkan007 v pon říj 11, 2010 5:33 pm

Alza, no. Nejsi první od koho slyším, že si vedou záznamy o opravách bokem a budeš nejspíš jeden z mnoha u kterých se chtěli vykroutit Ze zapsání do regulérního záručáku. Proto tam nikdy nevstoupim.
Jinak k těm opravám- to je až tak vydný kus, nebo vadný servis? Nikdy jsem neslyšel o tolika vadách a (musím zaklepat), N900 je nejbytelnější telefon z pohledu jak k sobě části držej co jsem kdy měl.
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod 8vasa8 v stř pro 08, 2010 10:24 pm

Tak jsem žádal o dobropis a oni to nestihli vyřídit do měsíce takže mě ho museli stejne poslat a já ho poslal zpět abych dostal peníze. Nevíte jestly je taky nějak omezená doba na to aby mě poslali peníze třeba do měsice nebo tak už sem to posílal tak před 2 až 3 týdnama díky za odpověd
Nokia n900 - 950MHz
Uživatelský avatar
8vasa8
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 127
Registrován: čtv úno 28, 2008 2:14 pm
Bydliště: Chrudim

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod lukas712 v pon led 31, 2011 9:23 am

Mam problem s nokiou n73, telefon mam asi 4 roky, aktualny fw. Zhruba pred pol rokom mi zacala blbnut bateria(vydrzala menej ako den). Myslel som si ze je asi uz pokazena pretoze je trocha nafuknuta a predsa len ma vyse 4 roky preto som si kupil novu originalnu bp-6m ale problem nadalej pretrvava. Nemate niekto podobne skusenosti alebo nemate nejaky napad cim by to mohlo byt zapricinene ze ani nova originalna nokia bateria nevydrzi dlhsie ako jeden a pol dna ?
lukas712
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon led 31, 2011 9:14 am
Model telefonu: n73

Reklamace - poradna

Příspěvekod Dr. Nebolí to v pon led 31, 2011 12:29 pm

Nainstaluj TOHLE a napiš jakou spotřebu má telefon v klidovým stavu. Není vyloučeno, že nová baterie může být vadná ;)

EDIT: Sakra, promiň. Ta aplikace co jsem na ni původně přidal odkaz je jen pro OS 9.2 a výš, takže na N73 nepůjde :oops: Ještě, že jsem si toho všimnul. Tak to nevím, čím to případně změřit.
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Honzýk v čtv úno 03, 2011 11:41 am

Zdravím vespolek,
chci napsat,jak hloupě jsem při reklamaci postupoval já,abyste se případně někdo z mé chyby poučili. :D

První dva týdny prázdnin jsem ze všech sil zálohoval svou Nokii N73 a následně jsem trojhmatil.Dokončil jsem to v sobotu.Mobil jsem chtěl dát do záruční opravy u pondělí.Protože bydlím v Zapadákově,nejprve musím mobil odnést lokálnímu prodejci mobilů,který jej následně odveze do servisu do krajského města.Chtěl jsem,aby se mi mobil vrátil ze servisu nejpozději v půlce srpna,abych si ho mohl vzít na čtrnáctidenní dovolenou.
Bohužel následující den v neděli jsem musel náhle na 2 týdny odjet na druhý konec ČR.Odnesení mobilu do záruční opravy jsem svěřil otci.Abych mu nemusel dlouze vysvětlovat,kterými závadami mobil trpí (a jako že jich nebylo málo),tak jsem tyto závady sepsal na papír.

Někde jsem si kdysi přečetl,že pokud si nepřeji v servisu přehrání FW,tak to musím dát písemně najevo.

Takže jsem na papír A4 popsaný závadami své Nokie N73 připsal ještě větičku,že si nepřeji,aby mi v servisu přehráli FW.

Tohle byla ta největší pitomost,kterou si doteď vyčítám.

V neděli jsem si odjel.V pondělí odnesl otec mobil reklamovat.Druhý den večer mi volal s tím,že potřebují můj souhlas s přehráním FW.Třetí den jsem volal do servisu.Bylo mi sděleno,že potřebují můj PÍSEMNÝ souhlas.Na přelomu července/srpna jsem jim podepsal,že s přehráním FW souhlasím a mobil byl teprve poté odvezen do servisu.V půlce srpna však samozřejmě opraven nebyl.Takže jsem jel na dovolenou pouze se záložní hloupou Nokií,jež se může chlubit 0,3 Mpx fotoaparátem,10 MB interní pamětí a bluetooth.

Začátkem září jsem si byl opravený mobil vyzvednout v prodejně.

Opravdu mě tato chyba doteď hrozně žere.Z této 14 denní dovolené jsem chtěl mít alespoň nějaké fotky
(a že se s N73 dají pořídit opravdu pěkné snímky,stačí si s tím jen chvilku pohrát),takhle nemám žádné a doteď mě to mrzí. :/

Tady vidíte,co dokáže jedna pitomá věta. :| :(

Tak hlavně nikdo neudělejte stejnou chybu jako já. ;)
,,Mobil by neměl být chytřejší než jeho majitel." by Honzýk :)
Honzýk
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: ned pro 14, 2008 8:50 am
Model telefonu: Nokia N73-1 FW 4.0735.3.0.2

Předchozí

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník