Reklamace - poradna

Další věci, které se nevešly do jiné kategorie

Příspěvekod MarqN73 v stř lis 19, 2008 2:47 pm

Ok ale ked ja nemam na tom joystick,to staci ist do nejakeho servisu nokia a tam ti zo zarucakom zadara vyreklamuju?Netreba ist do orange(k operatorovi?)
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod jamaica v stř lis 19, 2008 3:29 pm

Zařízení si do značkového servisu můžeš dát sám.akorát kdyby si chtěl žádat o posouzení kvůli odstoupení od smlouvy tak musí jít poslední reklamace přes toho kdo Ti telefon prodal.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod MarqN73 v stř lis 19, 2008 3:37 pm

Hej ale ci mi uznaju zaruku??Pokusim sa pridat foto :)
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod jamaica v stř lis 19, 2008 3:54 pm

No řeknu Ti to asi takhle.Záleží na tom komu se ten telefon dostane do ruky a jakou bude mít ten servisák náladu.
když to bude pohodář tak Ti tam dá novej joy a neřeší to,když to bude vůl tak Ti napíše že je to mechanické poškození a nechá Tě opravu zaplatit. Novej Joy bude stát podle mě max. 150Kč takže i s prací do 500Kč.To je muj odhad.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod MarqN73 v stř lis 19, 2008 3:57 pm

No minule som platil 900 sk :(

Znova to nechcem platit,idem si kupovat novy telefon,chcem ten stary opravit kvoli predaju :)
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod jamaica v stř lis 19, 2008 3:59 pm

Dej sem fotku jak to vypadá.Třeba ymyslíme něco levnějšího.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod MarqN73 v stř lis 19, 2008 4:14 pm

Pockaj,do vecera snad neco splasim :D
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod henrybrno v sob lis 29, 2008 1:29 pm

potřebuji poradit, mám u vodafonu dvě reklamace na yoistick a dvě na Symbian, chybí mi jedna reklamace, aby mi vrátili peníze, je nějaká možnost jak toho dosílit? kromě normálního používání
henrybrno
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon led 07, 2008 3:29 pm

Příspěvekod Chrzo3 v sob lis 29, 2008 1:46 pm

co ? sak t-mobile ti vymeni mobil uz pri 3 reklamci ale ak chces aby sa ti posral tak si zapni ********************************************************* . ALE NEROBTO HNED NAJPRV POCKAJ NA DALSIE REAKCIE MOZNO BUDU LEPSIE AKO TATO MOJA LEBO TATO TI NEZARUCI 100% ZE TI TO VYREKLAMUJU
Naposledy upravil Chrzo3 dne sob lis 29, 2008 5:18 pm, celkově upraveno 1
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod henrybrno v sob lis 29, 2008 3:01 pm

jj diky, počkám jestli někdo ještě poradí a pak to kdyžtak zkusim

sulda: citace odstraněna
henrybrno
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon led 07, 2008 3:29 pm

Příspěvekod šulda v sob lis 29, 2008 4:38 pm

henrybrno: To čekání si můžeš zkrátit tím že mi v podpise klikneš na Pravidla psaní příspěvků a něco si nastuduj o simbianu :wink:
Obrázek
Člověk se pořád učí ;) Na 100% funguje jen smrt.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor.
Moderátor.
 
Příspěvky: 2190
Registrován: čtv lis 22, 2007 8:54 pm
Bydliště: Jemnice
Model telefonu: E7 Belle Refresh VDÚ

Příspěvekod Dr. Nebolí to v sob lis 29, 2008 8:11 pm

henrybrno píše:dvě reklamace na Symbian

Můžu se tě zeptat, jak vypadá taková reklamace na sImbian??? Nehledě na špatný "I", který bije do očí, si takovou reklamaci jednoduše nedokážu představit :shock:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod blackburn v sob lis 29, 2008 10:17 pm

Když se reklamuje sImbian tak co takhle reklamovat i wYndows. To by mohlo být docela zajímavé. :lol:
Nokia N73 RM-133 Plum & Silver, FW. 4.0839.42.0.1; Evolve goTraxx; Hacked
Nokia E52 RM-469 Gold Aluminium, FW. 071.004; Hacked
Nokia 701 RM-774 Silver Light, FW 111.030.0609

Než-li se budete ptát, nejprve pořádně čtěte, čtěte a hledejte!!!

Nábytkové posuvné kování, dřezy, pinkovačky, hřebíkovačky a mnoho dalších.
Uživatelský avatar
blackburn
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 62
Registrován: úte zář 23, 2008 9:01 am
Bydliště: Pod mostem 4 popelnice 5
Model telefonu: Nokia 701

Příspěvekod henrybrno v ned lis 30, 2008 10:56 am

tak například se mi vypínal telefon, přehráli sw a uznali jako reklamaci
ale prosim vraťme se k dotazu
henrybrno
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon led 07, 2008 3:29 pm

Příspěvekod Dr. Nebolí to v ned lis 30, 2008 11:03 am

Počkej, ty píšeš, že máš 2 a 2 reklamace, to sou dohromady 4. Už při tý čtvrtý jsi mohl zažádat o vrácení peněz. Podle zákona to jsou 3 reklamace na tu samou závadu, nebo 4 jakýkoliv. Pak může následovat vrácení peněz... Podle mě jsi zaváhal. Ale jak toho docílit?

Taková vada, kterou udělala Nokia už z výroby je, že šumí při hrách repráčky, i když jsou vyplý zvuky. Hodně lidem se při vypnutí a zapnutí neukládá datum, přitom to z výroby fungovalo správně. Nebo si při flashování *************** :wink: To ale fakt moc nedoporučuju, sice to berou, ale při vracení peněz se kroutěj... Sám od sebe se ti občas vypíná telefon...., měj trochu fantazie.

Btw: Ta reklamace na Symbian není na Symbian, ale přinejmenším na firmware. Ale věřím, že to bylo baterkou, co špatně dosedala nebo byla vyždímaná na tolik, že občas nedodávala tolik, kolik měla :wink:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod henrybrno v ned lis 30, 2008 11:37 am

u vodafonu mi řekli, že mám nárok u nich na vrácení peněz, že budu reklamovat po třetí na stejnou závadu, jinak ne

jinak můžu se zeptat co je to flashování? jinak diky
henrybrno
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 7
Registrován: pon led 07, 2008 3:29 pm

Příspěvekod Chuck Norris v ned lis 30, 2008 11:47 am

Flashování = z anglického slova "Flashka" (česky flaška) je způsob destrukce telefonu při kterém je daný telefon položen na podlahu displayem dolů přičemž je prudce roztočen a točí se tak dlouho, dokud nenarazí do pevné překážky. Za tohle ti peníze vrátí takže směle do toho :wink:
Obrázek
Uživatelský avatar
Chuck Norris
Chuck Norris fóra
 
Příspěvky: 149
Registrován: pát srp 15, 2008 8:11 am
Bydliště: Universum
Model telefonu: CHN 19-9®, 1GBRAM, 4TB μSDHC

Příspěvekod Chrzo3 v ned lis 30, 2008 11:53 am

xD tatk ttooto ma dostalo chucku inak aj ja som na mojom SE k510i povedal ze sa my cas od casu vypina a ze sa niekedy nezasvieti display (co vsak nebola pravda) a oni my to zobrali a dali my novy mobil Noki 3110c . takze by som skusil trosicku zaklmaat ale len pre tvoje dobro :-) :-) :-)
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Dr. Nebolí to v ned lis 30, 2008 12:23 pm

Co je to flash? No, už se nedivím, že píšeš Symbian s měkkým I :D Co to třeba napsat do fce hledat, "flash firmwaru" :wink:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod Hooter v pon pro 08, 2008 6:31 pm

Dr. Nebolí to píše:Počkej, ty píšeš, že máš 2 a 2 reklamace, to sou dohromady 4. Už při tý čtvrtý jsi mohl zažádat o vrácení peněz. Podle zákona to jsou 3 reklamace na tu samou závadu, nebo 4 jakýkoliv. Pak může následovat vrácení peněz... Podle mě jsi zaváhal. Ale jak toho docílit?

Taková vada, kterou udělala Nokia už z výroby je, že šumí při hrách repráčky, i když jsou vyplý zvuky. Hodně lidem se při vypnutí a zapnutí neukládá datum, přitom to z výroby fungovalo správně. Nebo si při flashování *************** :wink: To ale fakt moc nedoporučuju, sice to berou, ale při vracení peněz se kroutěj... Sám od sebe se ti občas vypíná telefon...., měj trochu fantazie.

Btw: Ta reklamace na Symbian není na Symbian, ale přinejmenším na firmware. Ale věřím, že to bylo baterkou, co špatně dosedala nebo byla vyždímaná na tolik, že občas nedodávala tolik, kolik měla :wink:


Předem se omlouvám za používání citování při odpovědi, ale nevím, jak bych to jinak vztáhnul k již staršímu příspěvku. Nevím proč se Ti nezdá, že by se ten telefon nemohl vypínat sám od sebe. Zrovna dnes jsem byl svojí N73 reklamovat ze stejného důvodu-denně se mi sama vypla v průměru tak 10x a když jsem ji zapnul, měla i zamčenou klávesnici, z čehož jasně vyplývá, že jsem si ji nevypnul sám třeba omylem v kapse. Bohužel se vypínala i když ležela na stole a několikrát se vypla i během načítání OS. Dalším důvodem mé reklamace bylo echo, které vždycky slyšel člověk, kterému jsem volal..nevím nevím, ale dost mě ten mobil zklamal, Nokii řady N bych už nejspíše nechtěl-přitelkyně má N76 a silně se jí olupuje lak-Nokií uznaná výrobní vada na výměnu, ale i tak tyto problémy kazí Nokii pověst.
Hooter
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 1
Registrován: pon pro 08, 2008 6:22 pm

Příspěvekod jamaica v pon pro 22, 2008 9:08 pm

henrybrno píše:potřebuji poradit, mám u vodafonu dvě reklamace na yoistick a dvě na Symbian, chybí mi jedna reklamace, aby mi vrátili peníze, je nějaká možnost jak toho dosílit? kromě normálního používání


Lidi jako si Ty nemam rád. A pokud maj i u vodafonu u vás na lidi čuch tak Ti to hodně znepříjemněj.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod Funstorm007 v úte pro 23, 2008 4:36 pm

Ahoj lidi,
mam prblem,uz jsem svoji n73 posilal do servisu 2x a po treti stejne zavade jsem zadal odstoupeni od smlouvy.Telefon byl poslan do Britexu a po mesici cekani se mi vratil s neuznanou reklamaci,ze sem pry ohnul zakladni desku.Je jasne ze to neni mozne,a niz bych nejak poskodil zbytek telefonu a ten nebyl sebeméně poskozen.Kdyz jsem ho posilal pres prodejnu do Britexu,prodejna mi dala reklamacni protokol,kde byla kolonka "STAV OPOTŘEBENÍ" a v teto kolonce nebylo ani pismenko.Na druhou stranu ve smlouvě z Britexu bylo najednou v kolonce napsáno: "STAV PŘÍSTROJE:Opotřebený běžně Popis poškození: oděrky,poškrábaný,vrypy." A v popisu opravy bylo:"MT vykazuje mechanické poškození-prohlá deska+silne odřený kryty pravďepodobně i po pádu.MT nesplňuje předpoklady a podmínky zárušní opravy - fotodokumentace." Telefon se mi vrátil s ošoupanymi rohy.Tak vas prosim o rady...nechci rozbytej telefon,kdyz jsem si to ani neudelal ja...

//prokop/:
Zde je přesunuto pokračování:


jamaica píše:Funstorm007 a spol - k ohnutí desky v telefonu může dojít i tak že ti telefon upadne na zem. Nárazem může dojít k prohnutí desky a to se projeví až ve chvíli kdy servis telefon rozebere a vyndají desku. Uvolněním šroubků deska přestane pružit a prohne se. Pak samozřejmě odmítnou záruku protože ve chvíli kdy by to opravili - i když by to třeba šlo - a došlo k další závadě a měl si nárok na odstoupení od smlouvy tak by předmět plnění přešel z prodejce na servis a to právě z důvodu že by opravili mechanicky poškozený telefon.A v konečném důsledku by Nokia nikomu takový telefon neproplatila (každý výrobce si při vracení zboží dělá ve svém servisu pro to určeném posouzení),takže by to musel někdo zacálovat z vlastní kapsy.



Funstorm007 píše:To je sice moc zajimavy,ale jestli si pozorne cetl,uvedl jsem zde ze telefon nebyl sebemene poskozen.A v tom reklamacnim protkolu,ktery mi dala prodejna kdyz ho posilala do servisu,byla kolonka "STAV OPOTŘEBENÍ" a v teto kolonce nebylo ani pismenko.Na druhou stranu ve smlouvě z Britexu bylo najednou v kolonce napsáno: "STAV PŘÍSTROJE:Opotřebený běžně Popis poškození: oděrky,poškrábaný,vrypy." A v popisu opravy bylo:"MT vykazuje mechanické poškození-prohlá deska+silne odřený kryty pravďepodobně i po pádu.MT nesplňuje předpoklady a podmínky zárušní opravy - fotodokumentace."Tak co mi potom reknete na tohle???


jamaica píše:Takže Ti vrátili cizí telefon?Nebo Ti v tom servisu vyměnili kryty a desku a přelepili štítek s IMEI?A ty sis toho ani nevšimnul že Ti vrátili cizí telefon?
Pokud to neni jak sem ted napsal a je to opravdu Tvuj telefon v supr trupr stavu tak di do prodejny a trvej na zaslání do jiného servisu,třeba CellNet nebo si najdi soudního znalce,nech si udělat posouzení přístroje a pak dej k soudu prodejce a servis.
Jelikož ale telefony prodávám už víc jak deset let a něco sem jich už do servisu posílal tak Ti mužu říct že značkový servis nemá potřebu lhát a podvádět.
Nic méně pokud je Tvé svědomí naprosto a 100% čisté tak jdi za soudním znalcem nebo si dej telefon do jiného servisu sám,vynech prodejce.
Když mi dáš číslo zakázky z opravenky Britexu tak Ti od nich stahnu dokumentaci k Tvé opravě.


Funstorm007 píše:Ne ,vrátili mi můj telefon.Ten si ještě poznám.Že nemá servis za potřebí ničit telefony,tim bych si tak jisty nebyl,viz vyše...Zkus mi teda ale vysvětlit,jak můžu ohnout základní desku a nic neponičit.Jo k soudu je dat muzu,ale kdyz to prohraju vycaluju ne zrovna maly penize,takze si chci byt jisty,ze mam aspon nejakou sanci.Kdyby byl telefon poskozen jiz pri predani prodejne,mela to zaznamenat do reklamacniho protokolu,nemam pravdu?A najednou kdyz ho mel Britex uz byl zniceny ("zdrejme i po padu...")Nevim co si tam kdo mysli,aly kdyz sem tomu v prodejne rekl ze mi znicili telefon a ze je dam k soudu,ten idiot mi jen arogantne rekl:"Budeme se tesit".A dat ho do jineho servisu,bude to jeste v zaruce?Nebudu nic platit.A ten soudni znalec,rekne mi predem jake mam sance?A co by ste delal vy byt na mem miste?Co dkyz desku ohli schvalne v Britexu,jak ja to ted poznam?Jo no a ted uz v supr supr stavu neni...
Funstorm007
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 22
Registrován: pát říj 24, 2008 10:56 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod radekCZ v úte led 06, 2009 4:31 pm

Zdravím,
Chtěl bych se zeptat zda máte někdo skušenosti z obchodem http://www.mobilarena.cz . Mám od nich zakoupený telefon n73. Byl jsem s nimy spokojen .ale kdyz jsem ho posílal na druhou reklamaci. Mají ho skoro dva měsíce a nemohu se jim dovolat poakždé naskočí zaznamník ani na email neodpovídaji. A už nevím jak je mám kontaktovat nebo jak znich telefon dostat. :cry: :cry: Jestli jste měl někdo podobné problémy prosím o radu.
N73 Plum/Silver(FW 4.0839.42.0.1) + 2GB Kingstom
Obrázek
Uživatelský avatar
radekCZ
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 76
Registrován: stř bře 21, 2007 9:16 pm
Bydliště: Třebíč

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Aici v pát led 09, 2009 10:12 am

No, v tomto případě bych se obrátil na ČOI. Popřípadně se domluvit s právníkem ( ale stojí to za ty výdaje?).

Když jsem měl problém s reklamací já, tak mi dobře posloužil kamarád- právník. Pomohl mi sepsat mail, ve kterém se odvolával na zákony, novely a různé paragrafy. A výsledek? Za 2 dny jsem měl peníze doma i s omluvou :radost
N73: Plum&Silver FW: 4.0839.42.0.1 MC: 1 GB Sound: AD-41 + Sennheiser CX400
GPS: LD-3W T-Mobile: Bav se
Uživatelský avatar
Aici
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 192
Registrován: pon lis 19, 2007 9:35 pm
Bydliště: Ústí nad Labem
Model telefonu: N73 4.0839.42.0.1

Reklamace telefonu z bazaru

Příspěvekod storia v pát led 09, 2009 5:48 pm

Někdy v dohledné době si jdu reklamovat mobil, kvůli vypadávajícímu joystiku. Telefon jsem koupil z druhé ruky, docela narychlo a poštou - bez prohlédnutí telefonu. Další den my zůstal joystik na prstě... (vím, udělal jsem hloupost, tak my to prosim nevyčítejte :? )

Jde o to, jestli po mě u reklamace budou chtít vědět, že je telefon z druhé ruky, nebo můžu tvrdit, že je můj?(A pokud jim řeknu, že je z druhé ruky, řeknou mi - máte smůlu, to bylo mechanické poškození?)

Také mě zajímá, jestli je lepší jít telefon reklamovat k pobočce Vodafone, kde byl koupen, nebo do prodejny Nokia

Vím, že to asi závisí na konkrétních prodavačích, ale berte to jako dotaz jaké zkušenosti máte vy...
Říkejte mi WaH WaH (pod storia se jenom přihlašuju a nedošlo mi, že to nejde změnit)
Obrázek Obrázek
storia
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv pro 25, 2008 6:10 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod prokop v pát led 09, 2009 8:27 pm

Tohle bude záležet na konkrétním prodavači jen v tom případě že byl špatně vyškolený.

a) smlouva byla uzavřena mezi kupujícím a prodávajícím - tzn. pokud bys ty nebyl ten kdo telefon koupil u toho prodejce tak nemáš z hlediska zákona ani logiky právo na bezplatné odstranění závady na kterou se vztahují záruční podmínky. To by měl jen ten kdo ten telefon u prodávajího koupil.
(představ si to takhle: koupil jsem něco od Pepy. Za měsíc jsem to z nějakých důvodů prodal Lojzovi a chvilku potom na tom Lojza objevil závadu. Půjde Lojza rozbít ciferník Pepovi? Jestli je to takový "inteligent" tak se mu Pepa asi vysměje nebo mu ten ciferník rozbije sám. Nakonec bych měl stejně rozbitý ciferník já od Pepy i od Lojzy :D )

V praxi se to pokud vím neřeší, přinejmenším ne v případě obyčejné reklamace s požadavkem na odstranění závady. Jiné by to asi bylo v případě odstoupení od kupní smlouvy ale už jsem taky dostal peníze zpátky za telefon který jsem koupil z druhé ruky (Pepa toho prodává tolik že ani neví jestli zrovna tohleto prodal Lojzovi nebo mně, takže to neřeší. Kdyby to ale řešit chtěl tak mi rozbije ciferník :D )
Ale rozhodně bych se nechlubil tím že já nejsem ten kdo u prodejce telefon koupil.
Ale podle mých zkušeností po tobě nebudou vyžadovat důkaz toho že zrovna ty jsi ten kdo ten telefon u nich kupoval - stačí ZL a na nic se tě nebudou ptát.

b) V Nokia prodejně ti telefon do záruční opravy nevezmou pokud nebyl koupený u nich, je to prodejce jako každý jiný (opět: Pepa-Lojza-já) Smlouvu o koupi jsi uzavřel s jiným prodejcem a v tomhle případě máš výhodu že to byl VDF protože je to autorizovaný distributor - takže záruku můžeš uplatnit v jakémkoli autorizovaném Nokia servisu (pozor - když se v Nokia servisu nebude líbit přijímacímu technikovi tvůj účes tak tě taky může poslat do .... Vodafone. Nikde totiž není psáno že autorizovaný servis tu reklamaci musí přijmout. V praxi je to ale tak že pokud je tam nenas*reš nějakými nesmysly nebo arogantním chováním tak ti reklamaci na tel. od autorizovanho prodejce bez mrknutí oka přijmou )

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod storia v pát led 09, 2009 11:32 pm

Ok, moc díky za odpověď, donesu to tam a pak napíšu jak to dopadlo... :wink:
Říkejte mi WaH WaH (pod storia se jenom přihlašuju a nedošlo mi, že to nejde změnit)
Obrázek Obrázek
storia
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 4
Registrován: čtv pro 25, 2008 6:10 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod radekCZ v ned led 11, 2009 8:54 pm

Reklamace vyřízena konečne jsem se tam dovolal, údajne se to zdrželo kvůli testovani. Ale poté to bylo druhý den doma. to jsem se divil . ješte že už mi zaruka končí.Ale přesto díky Aici za radu to jsem chtěl použít až na konec, ale nebylo potřeba.
N73 Plum/Silver(FW 4.0839.42.0.1) + 2GB Kingstom
Obrázek
Uživatelský avatar
radekCZ
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 76
Registrován: stř bře 21, 2007 9:16 pm
Bydliště: Třebíč

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Aici v pon led 19, 2009 6:50 pm

Nemáš zač. Každopádně bych v tvém případě odstoupil od smlouvy z důvodu nedodržení reklamačních podmínek stanovených zákonem. Tj. že ti mobil opravovali 60 dní místo zákonem daných 30.

Btw teď zas reklamuji já :( Nefunkční pop-port a známé samovolné vypínání.
N73: Plum&Silver FW: 4.0839.42.0.1 MC: 1 GB Sound: AD-41 + Sennheiser CX400
GPS: LD-3W T-Mobile: Bav se
Uživatelský avatar
Aici
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 192
Registrován: pon lis 19, 2007 9:35 pm
Bydliště: Ústí nad Labem
Model telefonu: N73 4.0839.42.0.1

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod ZiGi v pon led 26, 2009 4:11 pm

Dobrý den,
jen takový menší dotázek, ohledně jedné nejasnosti (aspoň pro mě teda) :)

zákazník má právo na odstoupení od smlouvy pokud mělo zboží 4 různé vady.Při čtvrté vadě však opět musíš žádat o posouzení a ne o opravu...


Kdybych posílal telefon do reklamace(k posouzení), na telefonu jsou 4 závady, ale ještě nikdy předtím nebyl reklamován. Když do reklamace uvedu všechny tyto 4 závady naráz, čirou náhodou budou všechny 4 uznány, budu mít právo na vrácení peněz?

Jde mi o to, jestli ty reklamace musí být 4(různých závad) a při čtvrté žádat o vrácení peněz, anebo jestli stačí jedna, kde uvedu 4 různé závady :-)

Díky a sorry za spam, pokud to tu už někde je (nenašel jsem to?)...
ZiGi
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 1
Registrován: ned led 04, 2009 7:30 pm

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron