Reklamace - poradna

Další věci, které se nevešly do jiné kategorie

Příspěvekod Potkan007 v pát úno 22, 2008 5:10 pm

JJ, ale az pristi tejden- ted jedu na lyzak a co by to bylo bejt tam se starym padlem... Rano jsem nabil mobil a za dve hodiny byl totalne tuhej (vybitej) a to jen lezel a mel signal-Praha. Pametovka mi hlasi "Cteci zarizeni je poskozeno" ale nic jsem s tim nedelal!!!
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Příspěvekod Sir Sprice v sob bře 15, 2008 9:00 pm

Lidi, zažádat o vrácení peněz můžete při třech a více různých vadách anebo 3 vadách stejného typu, takže néé 4 jak tu někdo píšete. Jak myslíte, že jsem přišel k současný N73ce?? No reklamoval jsem telefon K750i se třemi různými závadami, přitom skutečné vady byly dvě (pač ta jedna byla tehdy opravena a napsal jsem to tam znova, pač to vypadalo, že by to mohlo zase zlobit :-D), dodnes nechápu, že mi to uznali :)
Uživatelský avatar
Sir Sprice
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 404
Registrován: pon úno 11, 2008 11:53 pm
Bydliště: HTC Touch Diamond

Příspěvekod Spinus v úte dub 08, 2008 12:48 am

Na mé N73 jsem poslední dobou se znepokojením pozoroval, že joystick mého miláčka už není to co býval a tak jsem se rozhodl pro reklamaci.Z předešlých zkušeností s reklamacemi ( ne telefonu, ale ostatního spotřebního zboží ) jsem nebyl příliš nadšen a tento krok jsem co nejvíce oddaloval. S joystickem to však šlo čím dál víc s kopce, a tak jsem neměl jinou možnost, než toto, pro mě tak nepříjemné rozhodnutí realizovat. K reklamaci došlo v Brněnské pobočce firmy Mobil ASK a nemohu šetřit slovy pochvaly a uznání.Reklamaci jsem provedl v pátek v 17:30. Celá procedura přijetí trvala ani ne 5 minut.Byl jsem ujištěn, že na závadu se vztahuje záruka a že do pěti dnů bude telefon v pořádku.Jelikož jsem se z Brna před časem odstěhoval a nejezdím tam každý den, přijal jsem nabídku zaslání telefonu domů.V úterý dopoledne mě byl opravený telefon doručen kurýrní službou zcela zdarma.Tímto chválím a všem doporučuji firmu Mobil ASK a zase začínám věřit, že jsou i kvalitní firmy, kterým jde i o dobré renomé a ne jen o zisk. :D
Uživatelský avatar
Spinus
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 25
Registrován: čtv srp 31, 2006 5:49 pm

N73 chrci obe repra

Příspěvekod broo v stř črc 23, 2008 10:04 pm

Na mesic stare N73 mi chrcely (sumely) obe repra. Delalo to pri prehravani mp3, pri vyzvaneni, nebo pri zapnutem zvuku ve hrach. Samozrejme je to slysitelne jen, kdyz pisnicka dohrava, jinak se sum ztrati v hudbe. Ve hrach je to daleko vic otravnejsi, tam je to slysit hodne, kdyz nehraje zadna doprovodna hudba, a jen sem tam se ozve nejaky zvuk.

Telefon zakoupen u O2
fw. V 4.0735.3.0.2


Rozhodl jsem se tedy pro reklamaci, a vybral jsem si Mobil ASK v Brne. Sumeni jsem demonstroval slecne (pani), ktera ode me telefon prebirala. Uznala zavadu a telefon prijala na reklamaci. Domluvili jsme se, ze mi opraveny telefon zdarma poslou na moji adresu. Presne za 7 dni mi ho dovezli DPD. Az po sem vsechno perfektni a naprosta spokojenost.

Balicek sem hned rozbalil a zkusil, jestli je vse v poradku. Bohuzel. Sumi to uplne stejne jako pred tim.

V poznamce k oprave se pise: Novy SW, format pameti MT, reset, prezkouseni


Nechapu. fw. je tam porad stejny, jako byl pred reklamaci tedy V 4.0735.3.0.2. Takze se tam asi budu muset vydat znova. Bohuzel nejsu z Brna, takze zas az nekdy.


Tchan ma stejnou N73 od O2 (byly koupeny soucasne), tak sem u nej dnes zkousel, jestli mu to chrci taky. A ono chrci. Nemuze to byt treba tim O2 firmwarem? Nejak se mi nezda ze by oba telefony (nove, pouzivane asi mesic) meli stejnou zavadu. Mate nekdo prosim vas podobnou zkusenost? Napadlo me zkusit novejsi fw pres necustomizovany product code, ale nechci se pripravit o zaruku.

Diky za pripadne odpovedi nebo rady.
broo
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř črc 23, 2008 6:55 pm

Příspěvekod Dr. Nebolí to v stř črc 23, 2008 10:32 pm

Ale ne, prosimtě to už hlavně nikam neposílej. Že si dali takovou práci, se jim docela divím.

Tvoje "závada" spočívá v tom, že když jsou reproduktory aktivní, tak lehce šumí. Ano, to dělá každá každičká N73, je to prostě tak. Signalizuje to aktivní reproduktory. Některé hry jsou natolik inteligentní, že je rovnou deaktivují. Některé naopak pouze ztiší na minimum, ale stále je nechají v pohotovosti a proo šumí. Oni nechrčí, ale šumí. To je rozdíl. Při chrčení by došlo ke snížení kvality zvuku, při šumu ne :wink:

Takže nikam neposílat a nechat jak to je. Snažíš se odstranit neodstranitelné :D

Vůbec se divím, že ti reklamaci uznali. Co mně si tenkrát v o2 navymýšleli za nesmysly, jenom aby nemuseli vracet prachy, to bylo dílo. Prej mi neoriginální baterka zničila telefon a proto nemohli uznat reklamaci joysticku. Na ten má baterka totiž skutečně obrovský vliv :lol: Fakt docela úlet, že tohle v servisu nevěděli :o
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod broo v čtv črc 24, 2008 12:29 am

2Dr. Neboli to:
dik za reakci. Musim rict, ze jsi me docela prekvapil a Nokia zklamala, na muj vkus to totiz sumi vic nez lehce. No ale co se da delat...

Jeste jsem se te pani co to prijimala ptal jestli je to casta zavada, odpovela ze docela casta. :?
broo
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 2
Registrován: stř črc 23, 2008 6:55 pm

Příspěvekod Dr. Nebolí to v čtv črc 24, 2008 8:00 am

:lol Jo, paní to má těžce na háku. Zas tak hlasitě to není. Ani ve škole mě neslyšeli, když jsem hrál v hodinách, jde to :wink:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod Sir Sprice v pon srp 04, 2008 8:29 am

Ahoj, lmám N73 něco přes rok a nějákej měsíc a rozhodl jsem se pro reklamaci - že chci odstoupit od smlouvy. Proto zde napíšu závady a potřebuju poradit, jestli mi to uznají, popřípadě poradit něco, aby to uznali :-)

1, chrastí reproduktory - mp3ky nehrají čistě a zvuk je prostě divnej
2, nečistota pod sklíčkem displaye - tohle nesnáším
3, reklamace sluchátek - už po druhý (akorát tehdy jsem neměl sebou záručák a dostal jiný, který nemůžu najít, takže vlastně to bude jakoby porvé :-()
4, zpomalení telefonu kůli nedostatku RAM - kůli novýmu FW nefungují některé aplikace a je třeba pořád restartovat telefon, někdy i vícekrát za sebou

...poté ještě mám nějáký vykvrdlaný joystick, ale funguje, osšoupaná barva tlačítek (ale to asi není na reklamaci - nebrání to ve funkci telefonu) a popřípadě taky port na sluchátka a usb nesedí na pevno, časté vypadávání...

tak bych byl rád pokud byste mi poradili, jak to podat, aby to bylo uznané, popřípadě, co tam dodat- jinak už by to byl druhý mobil za sebou, u kterýho bych odstoupil od smlouvy a bylo by divný, kdybych jim kupní smlouvu předložil taky smlouvu, kdy jsem odstoupil ood smlouvy, né? :-D

za další.. než tam půjdu mám naformátovat paměť telefonu??? Abych tam neměl cr@ck N-gage a jiné věci...
Jsi tu nový/á? Něco hledáš? A pravidla už znáš? .. tak to respektuj a můžeš být nakonec odměněn ;-)
Uživatelský avatar
Sir Sprice
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 404
Registrován: pon úno 11, 2008 11:53 pm
Bydliště: HTC Touch Diamond

Příspěvekod Chrzo3 v pon srp 04, 2008 6:43 pm

ja sem uz na reklamaciu zvyknuty za jeden rok som mal 3 mobily !!! ja som vlastne odrbal t-mobile !!! poradim ti ak si si uz niekedy reklamoval telefon tak toto bude druhy krat tak ak si ho este 3 krat reklamujes mas narok na novu N73 mne sa posral 2 krat SEk510i a 3krat som si ho naschval posral tak ze ked som updatoval firmware surovo som vitiahol kabel aby si mysleli ze my proste nefunguje a dali my novu !! potom som poziadal o novy mobil ze som nepsokojny a mam narok na dalsi mobil lebo 3x uz bol v oprave tak my dali Nokiu 3110c co je o dost lepsie ako SE ktory ma len 28 MB pamate anakoniec som presiel na pausal a mam N73 tak by som to podla mna urobyl ja sir sprice !!!! neviem ako ale ja som u T-mobile ak to pomoze !!!! P.S = takze za rok mamm uz spolu 3 mobil a vlastne uplne zdarma
EDIT// a n-gage cracck urcite maju operatory uuuplne u predele ale sprav to pre istotu :roll: :roll: :roll:
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Dr. Nebolí to v pát srp 08, 2008 7:39 pm

No, to sou teda reklamační důvody. Šumící reproduktory (to bychom mohli vrátit N73 všichni teď a hned :D ), 2x stejný sluchátka a špatnej firmware...

Hele, do počtu ti ty reklamace uznaj, ale na poslední kontrole se kroutěj. Znova uveď šum reprobeden, namlať toho tam co nejvíc a držím palce. Já bych ti to ale rozhodně neuznal :lol:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod Potkan007 v pát srp 08, 2008 7:54 pm

Když by tady lidi z fóra nějak masivně reklamovali reproduktory, tak mi prosím napište... mě na N82 taky šumí.
U hudebního přehrávače mám fígl- dát hudbu na 10% a je to slyšet rozhodně míň než na 0% se šumem. Problém tady budete mít v tom, že u vás 10%= u mě tak 25... prostě N82 (i N95/8GB) hrajou tišejc :-( Kámoše kterýho jsem dokopal k N73IE (byla o litr levnější než normál a fw má překopanej) dám akorát když přinesu do školy repráky :-)
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

reklamace

Příspěvekod Garfield73 v pon zář 08, 2008 1:46 pm

Dobrý den ja mam už na své N73 dve reklamace,vadný firmware a to ze se N73 vypinala,ted mi ji vratili ,ale mam prach pod sklickem fotaku (predniho) a joistik je vykvrdlany skoro nefunguje a necvaka muzete mi poradit aby mi vratili penize? Asi jsem natrefil na nejakej smejd.

edit: a proč vlastne neslo forum?
Nokia N73
Uživatelský avatar
Garfield73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: čtv črc 19, 2007 9:45 am
Bydliště: ČR - Praha

Příspěvekod Chrzo3 v pon zář 08, 2008 2:07 pm

tak kdyz si to das jeste jednou reklamovat tak to je 3 reklamace tak muzes pozadat o novej foun ale jenom N73 takze by si mal dostat novu N73 a aj ja som to tak spravil uz som to tu pisal !! (daj to reklamovat prto ze ti nejde joystick ale povedz aj o tom zasranom sklicku lebo oni su povinny do 2 rokov od zaciatku zaruky ti to opravit !!!
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Garfield73 v pon zář 08, 2008 2:17 pm

Ale já už nechci N73,chci vrátit peníze. A jak je to s tim posudkem vraceni penez?
Nokia N73
Uživatelský avatar
Garfield73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 173
Registrován: čtv črc 19, 2007 9:45 am
Bydliště: ČR - Praha

Příspěvekod Dr. Nebolí to v pon zář 08, 2008 7:08 pm

Si to tady přečti, už se o tom psalo. 3 reklamace na STEJNÝ problém nebo 4 různý reklamace. Pořád potřebuješ ještě 2, ne jenom 1 :wink:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod Chrzo3 v stř zář 17, 2008 5:57 pm

prosim vas myslite si ze mne na N73 vyreklamujou joystick ? proste se my tam neco posralo je jakoby zmacklej dovnitr a kdyz se ho jenom dotknu tak to reaguje na stredni tlacitko joyu (ok) DIKI moc za akukolvek odpoveed
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Potkan007 v stř zář 17, 2008 6:17 pm

Vezmou. Kámošovi se to povedlo a dostal z nich reklamaci celkem vpohodě.
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Příspěvekod prokop v stř zář 17, 2008 6:24 pm

No tak v tomhle případě je to na vážkách.... Může to být posuzováno jako "nevhodné zacházení s přístrojem" (mechanická závada způsobená uživatelem) nebo naopak to může vzít servis bez mrknutí oka jako běžnou reklamovatelnou závadu - přece jen ten joystick u N73 si vydobyl špatnou pověst.... Asi bude záležet na technikovi v servisu a na tom jak se zrovna vyspal....

Těžko říct takhle z hlavy... Zkus a dej vědět :wink: .

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Příspěvekod Dr. Nebolí to v čtv zář 18, 2008 7:01 am

Mně na SE brali joye pravidelně, 3 reklamace na jednom kusu... Chápou, že joy je nesmysl a proto reklamaci většinou uznaj. U D-padu by to šlo asi hůř...

//prokop/:
Joy že je nesmysl ? - jak pro koho :wink: . Pro mě je nesmysl D-pad. Od dob Alcatelů OT3xxx jsem měl vždycky telefony s joyem a nikdy jsem s ním neměl žádný vážnější problém (a to byly doby kdy jsem dost intenzívně hrál hry ovládané joyem), maximálně tak se pod něj někdy dostalo smítko a stačilo ho profouknout. Zato D-pad který mám teď na E71 a ten který má moje přitelkyně na N95 mi vůbec nevyhovuje (jí taky ne). Joystick je na rozdíl od D-padu vždycky přesný.
sulda: moje řeč 8)
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Příspěvekod Chrzo3 v čtv zář 18, 2008 5:05 pm

tak jo sebrali my to a za 4 dni si pro to prijdu a doufam ze to uz delat problemy nebude Diki za vsechny odpovede
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Ponol v pát zář 19, 2008 7:29 am

Ja som po neuspesnom flash firmware po ktorom uz telefon nesiel zapnut poslal nokiu do servisu.V tom servise to nevedeli opravit tak to poslali do bratislavy.Po 3 tyznoch cakania mi zavolali ze mi neopravia telefon ze treba vymenit dosku a ta stara ze je zaoxidovana ci co.Ja som s telefonom do kontaktu s vodou neprisiel a dost ma zaraza ze som dal 10 tacov za telefon ktory je v zaruke a nakoniec mi ho ani neopravia.
Ponol
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon črc 23, 2007 12:30 pm

Příspěvekod jamaica v pát zář 19, 2008 9:15 am

ponol - možná si měl uvést že ti telefon zhebnul při falshování firmware. O té oxidaci velive pochybuji. Ukázali ti fotky vnitřku telefonu?

to all - nechápu co s těma joyema vyvádíte(nesmíte se k tomu chovat jako k násadě od lopaty 8) ). Mě nikdy žádnej na žádným telefonu neodešel a jak píše prokop - ty čtyřsměrný klávesy sou pro zlost. Ale je to dle chuti každého "soudruha",každýmu sedí něco jinýho.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod Ponol v pát zář 19, 2008 11:02 am

jamaica ano uviedol som v servise hned ze telefon zhebnul při falshování firmware.Zajtra idem pon a hned ho rozoberem a uvidim
Ponol
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon črc 23, 2007 12:30 pm

Příspěvekod jamaica v pát zář 19, 2008 1:20 pm

Nech si ukázat fotky - servis je povinen vnitřek telefonu vyfotit a zákazníkovi ukázat(v čechách).Jestli deš do servisu tak trvej na tom aby ho před tebou rozebrali a oxidaci ti ukázali.Pokud jdeš někam na prodejnu tak trvej na zaslání přístroje do jiného servisu.
Bůh odpouští,JÁ NE!
Ostřejší než Chilli
Samsung Innov8 i8510 8+8GB
Uživatelský avatar
jamaica
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 263
Registrován: ned lis 12, 2006 9:24 pm

Příspěvekod Chrzo3 v čtv zář 25, 2008 3:49 pm

tak vsetko je ok dali my tam novy joystick a novy firm V 4.0812.4.0.1
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Ponol v úte lis 04, 2008 2:56 pm

Ahojte.V juli-cervenec som po neuspesnom flashnuti firmware dal do autorizovaneho servisu Nokia moju nokiu n73.Odpoved zo servisu prisla taka ze mobil je zaoxidovany a napisali to aj do zarucneho listu.Dobre na moje velke sklamanie som bol az do zaciatku toho tyzna bez mojej nokie n73 a mal som len nejaky stari alcatel.Po prichode z talianska som sa rozhodol ze sa pozrem ako velmi je moja nokia zaoxidovana a len zo zaujimavosti ju rozoberem.Na moje velke prekvapenie mobilny telefon aj tie zamodrene srobi vyzerali ako keby nokia nebola vobec rozobrata nikdy>>> Rozobral som ho uplne cely a co vidim Maticna doska proste vsetko bolo krasne ciste ako nove ziadne znamky oxidacie.Ihned som dal poslat mobil do Neautorizovaneho servisu a ty mi flashli firmware za 600sk a telefon uz isiel zapnut a vsetko ide ako ma.Teraz mam na zarucnom liste napisane oxidacia ale to je len klamstvo servisu v ktorom bol moj telefon a pritom sa asi vobec ani nepokuzali nahrat novy firmware ale jednoducho napisali oxidacia vsak preco sa namahat.Takto je to zo SK servisom nokia v BA kde bol moj mobil zaslany.
Ponol
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 20
Registrován: pon črc 23, 2007 12:30 pm

Příspěvekod šulda v úte lis 04, 2008 3:35 pm

No tak to je pěkný svinstvo :evil: Teď už bude asi pozdě ale možná stálo za to s tím zajít někam na posouzení a pak jim to dát s tím posudkem a udělal bych rotyku ale směšný na tom bude asi to že ty posudky dělá i autorizovanej servis :roll:
Obrázek
Člověk se pořád učí ;) Na 100% funguje jen smrt.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor.
Moderátor.
 
Příspěvky: 2190
Registrován: čtv lis 22, 2007 8:54 pm
Bydliště: Jemnice
Model telefonu: E7 Belle Refresh VDÚ

Příspěvekod MarqN73 v úte lis 18, 2008 4:02 pm

Cafko....Mno mam problem....Mam moju n73jecku uz nejaky ten rok a pol a uz mi druhy krat odpadol joystick....mysli to vazne!!!To nie je normalne...Mam ist do orangeu a reklamovat si to?Prvy raz mi to nechcela uznat,musel som vysolit 9kil za opravu....To uz znova nechcem,budem si brat novy fon...Ale ja chcem aby mi ho v zaruke opravili,ved mam na to pravo,nie?Keby bol zlomeny,nic nepoviem,jasne mechanicke zavinenie...ale ja som raz prisiel do skoly a tu zraru pozeram a joystik nikde....hladam po vreckach,nic nikde....Hladam doma,nic nikde....a zas si poviem no super....ale idem skusit do orange ich tam nakopat :D:D:D Len poradte ci vobec mam sancu a cim mam argumentovat....dik moc

//Tu to vyzera ako keby tu skapal pes :P
Stastie v novom roku a vela sily do rozkroku ;)
MarqN73
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 38
Registrován: ned črc 01, 2007 4:15 pm

Příspěvekod Chrzo3 v úte lis 18, 2008 4:17 pm

tak ak ti odpadol to je nejaka zavada lebo ja si myslim ze ked ti odpadne joystick tak si ho bud vyrval sam ale neviem ako by sa to mohlo sattn bez tvojeho zavinenia ja mam N73 tak pol roka a uz raz som ho reklamoval kvoli posranemu joysticku lebo zle reagoval a zasekaval sa ale do orangeu urcite nechod sice ja mamm t-mobile a akurat si vystojis dlhu radu a aj tak toho nic nebude ja chodim do autorizovaneho obchodu original Nokia a am to mas vyreklamovane za jeden dej a vsetko zatial v pohode staci ti zarucak a je too za pokus to stoji ci nie ??
1. Bůh řekl: Ať je světlo! - a bylo světlo.
2. Bůh viděl, že světlo je dobré, a Bůh oddělil světlo od tmy.
3. Bůh nazval světlo "Nokia" a tmu nazval "Sony Ericsson"..
Uživatelský avatar
Chrzo3
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 236
Registrován: pát dub 04, 2008 4:14 pm
Model telefonu: Nokia N73

Příspěvekod Xnovic v úte lis 18, 2008 11:51 pm

Tak taky něčim přispěju..
Netýká se to Nokie,ale stejně to napíšu..
Někdy v březnu jsem dal bráchovi, telefon Samsung E250V od Vodafone(dostal jsem ho k paušálu)..Brácha ho používal normálním způsobem, žádný ničení, nebo neopatrné zacházení se nekonalo..Asi před měsícem mi dal telefon, jestli bych mu ho nemohl nechat vyreklamovat..Telefon šel zapnout, ale nefungovaly klávesy(z ničeho nic)..tak jsem telefon vzal a odvezl ho na pobočku Vodafone v Tescu v Plzni na Rokycanskej.Telefon mi přijali s tim, že mi daj vědět.Tak po dvou týdnech mi přišla sms s tim, že si mam telefon vyzvednout..Po přijetí na pobočku, mi bylo předáno cosi, co připomínalo telefon..Před odevzdáním do opravy šel telefon zapnout a měl pár drobných oděrek, vzniké běžným opotřebením a nošením v kapse, po přijetí mi dali telefon, který měl totálně poškrábaný zadní kryt, lehce naprasklý kryt nad displayem a zapnout už nešel vůbec a bylo mi zděleno, že v telefonu je rozsáhlá oxidace..Po cca 20minutách hádání mi řekli, že v servisním středisku BRITEX, je kvalifikovaný personál, který ví co dělá a je na 100procent spolehlivý..Stejně jsem to neuhádal..Ještě, že ten telefon stál jen necelou tisícovku..
Takže bacha na BRITEX, zatim jsem na ně slyšel jen samou špínu..A nebylo toho málo..
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Telefon : ASUS P750 (Windows Mobile 6.1 Professional)
Uživatelský avatar
Xnovic
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 641
Registrován: pon dub 02, 2007 4:16 pm
Bydliště: Plzeň (Beer city)
Model telefonu: ASUS P750

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron