Reklamace - poradna

Další věci, které se nevešly do jiné kategorie

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod tonda.sk8 v pon led 26, 2009 7:09 pm

já mám za to,že můžeš žádat už u první reklamace,nebo když je závada neopravitelná,pokud ti telefon opraví vždy,když ho tam dáš,tak je to v pohodě,ale když ho tam dáš už po čtvrtý,tak ty jako spotřebitel máš právo na vrácení peněz...

N8 FW 111.030.0609 belle Hacked by Norton, C6-00 jako záloha


pro nové uživatele než plácnete blbost zkuste nejdřív hledat nebo hanniho seznam aplikací
Poděkování moderátorům,za jejich super odvedenou práci a nervy=)
Uživatelský avatar
tonda.sk8
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 249
Registrován: čtv srp 28, 2008 9:58 am
Bydliště: Třebenice
Model telefonu: N8, C6-00

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Martuška v úte úno 17, 2009 5:34 pm

Pochopila jsem dobře, že přehrátí softu, protože telefon se sekal při natáčení videa a teď po přehrátí na stejný soft, nový ještě nebyl a pro vodouše není, tak se mi nezobrazují jména v protokolu u sms a nejdou z telefonu odstranit emeily, tak je to opět na přehrátí, to je posuzované jako 2 stejné reklamace? Potom jsem ještě poprvé reklamovala odchlipující přední kryt, to je další reklamace, dohromady s tím softem. Takže když si ho teď nechám opravit na ty nemací emaily, tak potom ještě jednou se něco stane, tak mám nárok odstoupit od kupní smlouvy??
N8 :-)
Uživatelský avatar
Martuška
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 212
Registrován: stř kvě 02, 2007 4:12 pm
Bydliště: Plzeň
Model telefonu: N8, nokia 5800 a C6-01

Reklamace - Nokia N95 8GB

Příspěvekod Martina1001 v stř bře 04, 2009 11:43 am

Ahoj, prosím o radu.
Koupila jsem si mobilní telefon Nokia N95 8 GB, přes internet, jedná se o obchod, který má i kamenné obchody, ale kvůli cestování to bylo takto lepší. Mám ho necelých 6 měsíců a z toho byl 2x na reklamaci. První reklamace byla výměna softwaru, podle daného dokladu. Telefon měl tu vadu, že zamrzal, nejprve při běžném používání, musela jsem vyndat baterku a znova ho zapnout. To se stávalo tak 1x denně, postupně se to zvyšovalo, až telefon nešel zapnout vůbec. Reklamace proběhla, telefon byl vrácen, vše šlo, ale za cca měsíc se problém objevil znovu, volala jsem tedy do kamenného obchodu, odkud mi ho podle adresy na balíčku posílali, prodavačka byla ochotná a řekla, že se nejspíše bude muset vyměnit základní deska a že se s tímto problémem ještě nesetkala. Telefon byl tedy opět poslán na reklamaci s touto informací, po cca měsíci se vrátil a byl vyměněn podle dokladu a záručního listu nějaký díl a nový software.V záručním listě pouze výměna dílu, software nebyl opět zapsán. (první reklamce - výměna softwaru nebyla zapsána v záručním listě, prý se tam software nepíše). No a nyní se objevily úplně stejné problémy, zamrzá při běžném provozu, postupem času, nebo třeba i při vysunutí klávesnice se sekne, musím vyndat baterku a znovu ho zapnout a nyní nejde už vůbec, takže reklamace je nevyhnutelná. Telefon je v záruce, jsem ochotná ho tam ještě tedy posílat. Po dotázání emailem mi bylo řečeno, že na vrácení peněz musí být 3x stejná nebo 4 jiná. Toto bude 3 reklamace, a jedná se tedy o 2 rozdílné prý. A že je to operačím softwarem, a že toto má 99% telefonů se symbianem, čemuž nevěřím, na další dotaz emailem mi už neodepsali. A není to ani tím, že by byl zavirovaný, z netu nestahuji přes telefon a PC nemám taky zavirovaný, když si do telefonu stahuji písničky, to vím naprosto přesně, kdyby to tak bylo telefon by přeci nešel hned, nebo by se problémy objevily ihned po nahrání písniček a ne takhle postupně. Počítám s tím, že telefon se mi vrátí a cca za týden se problémy objeví stejné. Posílala bych to tedy už na 4. reklamaci. Prosím o radu jak postupovat a zda mám nárok na vrácení peněz při 4. reklamci, pokud tedy bude jiná závada, i když software není psaný v záručním listě, že byl vyměněn, ale mám na to doklad. Nyní při této 3. reklamci jim napíši či posléze zavolám, aby mi sdělili, zda se jedná o stejnou vadu jako v předchozích případech, nebo zda je jiná. Když je telefon v záruce jsem ochotná ho tam posílat, dokud nebudu mít 4 různé závady, aby mi vrátili peníze. Prosím o radu, jak správně postupovat. Snad se v tom vyznáš :-).
Martina1001
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř bře 04, 2009 11:19 am

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Stedy v stř bře 04, 2009 12:48 pm

Mám také N95 8GB cca 1rok a zatím žádné problémy nemám.

Nestabilní operační systém si většinou způsobí uživatel sám.
Myslím si, že pouhé přehrání OS není na vrácení peněz.
Až se ti vrátí, tak zkus telefon používat tak jak je, tzn. bez
dohrávání jiného softweru. Pokud by i tak zamrzal, bude to jistě HW chyba.
Stedy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: sob črc 29, 2006 9:17 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Martina1001 v stř bře 04, 2009 12:59 pm

Díky za odpověď. A jak si to může způsobit sám, nejsem si vědoma nějakého špatného zacházení či tak. Myslíš tím, například, že nemám fotit foťákem a následně dát fotky do PC nebo přidávat mp3 do telefonu na poslech hudby. Na nic jiného ten telefon nepoužívám, ani žádné hry. Díky za odpověď.
Martina1001
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř bře 04, 2009 11:19 am

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Stedy v stř bře 04, 2009 1:07 pm

Kolizi můžou způsobit nějaké programy instalované do telefonu, nebo nechtěné smazání
nějakého souboru patřící k OS.
Pokud nic neinstaluješ, tak je to divné a je třeba to v servisu oznámit aby pořádně otestovali HW.
Stedy
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 81
Registrován: sob črc 29, 2006 9:17 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Martina1001 v stř bře 04, 2009 1:12 pm

Nn nic takového neinstaluji, nevyznám se v tom, tak se v tom ani nehrabu, jediné co mažu jsou fotky a mp3, ale dané soubory si vždy označim a smažu pouze je. A od začátku koupě jsem dělala ty samé úkony, nic nového, nic navíc a po 2 reklamcích se objevily vždy stejné chyby i při té výměně toho vadného dílu. Uvidíme co bude teď, to musím zase počkat 30 dnů a pak uvidíme.
Martina1001
Nový uživatel
Nový uživatel
 
Příspěvky: 3
Registrován: stř bře 04, 2009 11:19 am

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod xAx v stř bře 04, 2009 1:24 pm

Pokud s ním jen fotí, poslouchá na něm hudbu a tyto soubory přenáší mezi počítačem a telefonem, tak nemůže smazat nic co souvisí s OS telefonu. Nedávno jsem na jednom německém Nokia fóru četl o tom, jak šla kvalita Nokií dolů po tom, co přesunuli jejich výrobu z Německa do Rumunska. Ona kvůli tomu byla v Německu jeden čas i Nokiafóbie, protože tam kvůli tomu přišlo dost lidí o práci, ale na druhou stranu, co lze čekat od Rumunů. A pod baterii nekoukejte. Budete tam mít Finland i kdyby ji vyrobila filiálka Eržika a Dežo Mobyle v Chánově.
SE U1i Satio + 8 GB, HTC Touch Pro 2 + 8 GB, iPhone 3GS 32 GB GB, Toshiba Qosmio F50 113, Lexus ISF a hezka pritelkyne
xAx
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 221
Registrován: čtv pro 20, 2007 1:48 pm
Bydliště: Wien

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod POlda23 v stř bře 04, 2009 2:56 pm

komponenty OS Symbian su pre obycajneho laika nedostupne v Exploreri Windows ani pomocou Nokia softu. Obycajne kopirovanie a prenos ci zmazanie suborov pomocou PC nema vplyv na chod mobilu. Samozrejme ak mazete subory pomocou nejakeho programu v mobilu tak sa mozete dostat aj na take miesta kam by ste nemali napr. zlozky private, ci system atd.... tam by ste nemali mazat nic :D

Inak to, ze nieco je vyrabane v nejakej krajine kde hospodarsky rast neodpoveda EU standartu neznamena nekvalitny vyrobny proces. Aj tam su ludia, ktori maju na starosti kontrolu produktov, vyrobneho procesu atd. Staci sa pozriet na veci okolo nas, topanky za 200eur su vyrobene v CHine kde maju zamestnanci hodinove mdy na urovni par centov.
Co uz, nas svet je uz len taki, preto tu mame aj hospodarsku krizu a ktovie co bude, mozno rok 201x prinesie vojnu a restruktulizaciu celeho ekonomickeho sveta.
Erricsson GA628-T30-Nokia 3210-3310-8210-8310-6630-6310i-7250-7650-6600-6260-6230-N76-N82-N95-Siemens A50-C45-A35-Sl45i-Motorola-V225 TalkAbout-V60-V525-SE-t68i-T610-T630-P990-LG Shine,Iphone,LG KG120-1mobil od LG,Sony J70

-----THX for PROKOP AND LUKAS-----
Uživatelský avatar
POlda23
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 130
Registrován: pát lis 16, 2007 2:29 pm
Bydliště: SR

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod jouzic v čtv bře 12, 2009 3:37 pm

Mám problém, vždy, když zajdu do galerie, tak se mi objeví jen obrázky uložené v mobilu, ne fotky na kartě. Mám nokii N95 8GB, a ze začátku bylo vše v pohodě, blbonout to začlo, až když jsem si vyměnil simku z O2 na Vodafone :cry: .
Baníček - nejlepší u nás, Liverpool - nejlepší na ostrovech
jouzic
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 28
Registrován: pon pro 01, 2008 8:29 am
Model telefonu: Nokia N95 8GB

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Dr. Nebolí to v sob bře 14, 2009 10:16 am

A kolik máš v galerii fotek? Vykvákni se na ten nokiáckej nedodělek, zajdi do sekce aplikace, najeď si na hanniho Zoznam aplikácii, a tam si najdi Resco photo wiewer. Lepší program na fotky nenajdeš, neběží na pozadí, nežere ram, nemá problém zobrazit neomezenej počet snímků, je mnohem rychlejší, etc... Není co řešit, vyprdni se na Galerii :wink:
R.I.P. Symbian (1998-2012)

R.I.P. BB10 (2013-2016)

Děkujeme všem, poslední ať zhasne. Až bude na trhu opět kvalitní mobilní OS, vzbuďte mě. A až se ho někdo bude zase soustavně snažit zabít, zastavte ho dřív, než to dodělá!
Uživatelský avatar
Dr. Nebolí to
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 4452
Registrován: úte dub 10, 2007 5:28 pm
Bydliště: Pardubice
Model telefonu: BB KeyOne, BB Q5, Nokia E71

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Honzýk v úte bře 31, 2009 3:28 pm

Dobrý den,chvilku jsem hledal a když jsem nic nenašel,rozhodl jsem se,že sem také přispěji se svým dotazem. :wink:
Chtěl bych se vás prosím zeptat,jestli mám nárok na navrácení peněz a odstoupení od smlouvy pokud jdu mojí N73 reklamovat poprvé a má následující vady :roll: :| :

1) Nehraje 1 horní reproduktor.

2) Blbne joystick,respektive ,,dělá si co chce"-telefon nejde vůbec ovládat.Např chci sjet joyem o 2 položky v seznamu níž a místo toho mi první položku otevře (úplně dělá něco jinýho-místo ,,příkazu" dolů dělá jako kdybych stiskl ,,OK" apod.

3) Nefunguje bluetooth respektive blbne.Nenajde přístroj se zapnutým bluetooth na 10 cm.Mezi telefony nejsou žádné překážky,oba mají bluetooth zapnutý,zkoušeli jsme to opakovat alespoň 10x a nejde to.Jiný mobil se s tím mobilem,ke kterému jasem se chtěl já připojit,připojí v klikdu.Vypadá to,že je chyba na mé straně.

4) Telefon se sám od sebe vypíná.Hledal jsem zde na foru,zkoušel jsem zafixovat baterku apod. ale vůbec to nepomáhá.Stalo se mi to asi 15x během 1 měsíce.Je třeba týden,kdy se mi nestane vůbec,ale někdy se mi to přihodí třeba 3x za den.Mobil se zasekne,zhasne podsvícení displeje (plynule),zmizí všechy barvy,poté se vypne,respektive se snaží restartovat,ale vždy se při to zasekne.Pomůže až vyjmutí baterky asi tak na 5 minut.

5) Při každém zapínání telefonu podržím tlačítko I/O a musím počkat dokud displej nezhasne a poté musí naskočit spořič displeje.Poté mohu teprve zadat PIN.Pokud tento ,,rituál" neopakuji při každém zapínání telefonu,objeví se chybová hláška:,,Chyba při zapínání telefonu.Kontaktujte prodejce."

Pokud jsem někoho mým dotazem naštval,pak se mu omlouvám. :oops: K reklamace půjdu poprvý od doby kdy jsem si koupil mojí N73 (cca 5 měsíců) a nerad bych se nechal napálit nebo se nevědomky nechat připravit o nějaké své ,,právo". :( Chci se jenom ujistil,zda je potřeba opravdu jít k reklamaci a zda mám opravdu právo na vrácení peněz a odstoupení od smolouvy (chci to na to odstoupení od smlouvy uhrát a N73 si koupit někde jinde... :D ).Děkuju moc za případnou odpověď.
Honzýk
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: ned pro 14, 2008 8:50 am
Model telefonu: Nokia N73-1 FW 4.0735.3.0.2

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod šulda v úte bře 31, 2009 3:58 pm

1) a 2) je problém ale nevím po jakým zacházení s telefonem a ostatní by mohl možná spravit formát či aktualizace FW :?
Obrázek
Člověk se pořád učí ;) Na 100% funguje jen smrt.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor.
Moderátor.
 
Příspěvky: 2190
Registrován: čtv lis 22, 2007 8:54 pm
Bydliště: Jemnice
Model telefonu: E7 Belle Refresh VDÚ

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Honzýk v úte bře 31, 2009 4:33 pm

Sulda:S telefonem zacházím jako v bavlnce :D ...ale myslíš že kdybych si neaktualizoval ten firmware tak že by to mohli uznat (odstoupení od smlouvy)??? :?: :wink:
Honzýk
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: ned pro 14, 2008 8:50 am
Model telefonu: Nokia N73-1 FW 4.0735.3.0.2

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod šulda v úte bře 31, 2009 4:45 pm

Na první straně je to dobře popsaný od jamaika takže podle jeho popisu a rad by to mělo klapnout pokud nebudeš žádat opravu. Prostuduj si to tam :wink:
Obrázek
Člověk se pořád učí ;) Na 100% funguje jen smrt.
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor.
Moderátor.
 
Příspěvky: 2190
Registrován: čtv lis 22, 2007 8:54 pm
Bydliště: Jemnice
Model telefonu: E7 Belle Refresh VDÚ

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Honzýk v úte bře 31, 2009 4:57 pm

Sulda:Jj to už jsem si právě prostudoval a potřeboval jsem ještě ,,ujistit".Taky si myslím,že by to mohlo klapnout.Ale řídím se příslovím:,,Neříkej hop,dokud jsi nepřeskočil." Ale každopádně díky za tvoje rady.Co nejdříve si udělám cestu do servisu a budu požadovat to odstoupení od smlouvy... :wink: .Uvidíme.Ozvu se jak jsem dopad. :wink:
Honzýk
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 97
Registrován: ned pro 14, 2008 8:50 am
Model telefonu: Nokia N73-1 FW 4.0735.3.0.2

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Michael322 v čtv dub 23, 2009 7:53 am

Zdravím potřeboval bych rychle poradit

mám Nokia N95 8gb a nyní jsem jí reklamoval po druhé a servis mi udělal posouzení ... vše prošlo bez problémů, záruční podmínky splněny a telefon mi vratili zpět neopraven jelikož vůbec nejde zapnout a jsou na nem asi 4 závady

mohu nyní zajet do značkové prodejny a vyměnit tento za nový telefon ?? Mám opravenku a ještě jednu průvodku od servisu s razítkem...


// tak z rad od jamaica
zákazník má právo na odstoupení od smlouvy v případě že se na telefonu projeví současně 4 vady najednou,nesmí však být dvě shodného rázu
by to tedy mělo jít
    N-gage QD
    Nokia 5800
Uživatelský avatar
Michael322
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 113
Registrován: ned čer 10, 2007 11:05 am
Bydliště: mobilní svět
Model telefonu: Nokia 5800-C6 pirated

Reklamace "zapadleho joyticku"

Příspěvekod Vinnz* v stř kvě 20, 2009 7:39 am

Cau lidi. Asi pred mesicem mi na me N73 zapadl joystick(vsechno se zacne potvrzovat samo a mobil je tim padem neovladatelny) Protoze jsem ho mel jeste v zaruce, tak jsem ho dal do Vodafonu.Vcera mi zavolali ze si pro nej muzu prijit. Kdyz jsem si pro neho prisel, oznamili mi ze se to nepocita do zarucni opravy, a ze bych musel zaplatit za opravu 5000Kc. Proc? Ze prej mam zoxidovanou zakladni desku(jednou se mi asi pred rokem sice trochu omocil ale od te doby jede stale normalne, jen ze mam ted zapadly joystick. Takovou podelanou a nesmyslnou vymluvu jsem fakt necekal! Poradite nekdo co delat? Za kolik by sel ten joystick opravit nekde jinde? jde to i po domacku? Jestli nekdo vi co stim napiste prosim co nejdriv. Diky
Vinnz*
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: sob dub 28, 2007 11:40 am
Bydliště: Zlín

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod prokop v stř kvě 20, 2009 8:35 am

Vinnz* píše:jednou se mi asi pred rokem sice trochu omocil ale od te doby jede stale normalne....


V tomhle to asi bude: to že ti telefon od té doby fungoval normálně ještě neznamená že nebyly zoxidované kontakty na základní desce. Spíš se divím že tak dlouho telefon fungoval bez potíží.
Jestli je tam opravdu oxidace tak je servis v právu a máš smůlu, v autorizovaném servisu si netroufnou na záruku opravovat nějakou závadu když je zoxidovaná deska, protože je dost možné že ještě v době záruky na opravu by se ta oxidace mohla projevit jinou závadou a oni by ti pak desku stejně museli vyměnit, ale na jejich náklady.

Ta cena je sice vysoká, ale základní deska je vlastně to nejdražší na telefonu, plus práce - pokud vím tak si v autorizovaných servisech účtují cca 1500/hod.

Můžu snad jen doporučit aby sis nechal ten joystick opravit v neautorizovaném servisu, nebo možná i v autorizovaném, pokud se zřekneš nároků které by se mohly týkat té oxidace. Cena by měla být výrazně nižší. Anebo se pokusit o výměnu sám - joystick je dost levný a jestli jsi aspoň trochu šikovný tak to v pohodě zvládneš.
Ovšem s tou zárukou se myslím můžeš rovnou rozloučit,

PS: Přesunul jsem ti to sem - na co nový topic když jen kousek nad tebou je tenhle Důležitý s tak výstižným názvem :?: :idea:

:// Doktor: Přesně tak, dát za to 5.000 je nesmysl. Vykašli se na Vodafouna, vem si to zpět a nech si joy vyměnit na počkání v nějakým servisu. Asi ta oxidace není tak zlá, aby to telefonu zabránilo fungovat, ale já bych si to taky nevzal na triko, to se Vodafonu vůbec nedivím. Dějou se jiný zvěrstva, tohle je normální :wink:

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Silas15 v pon zář 07, 2009 8:04 pm

zrovna dnes se mi stalo něco podobnýho. Mám telefon od Vodafone. No za 4 měsíce mi měla končit záruka, tak sem si řekl, že si ho nechám dát ještě do pořádku než skončí. Nahlášený závady byly:
1. tlačítka fotoaparátu a hlasitosti se blbě mačkají
2.vypadává spojení přee bluetooth s gps modulem

no po týdnu mi si mě zavolali a ukázali fotku základní desky, jak tam mám zoxidovanou kapičku, a přímo na nějakým švábovi
Výsledek: už nemám záruku, a jestli chci tak mi to za 700 Kč ultrazvukem vyčistí. No co sem měl dělat, mám svůj mobil rád, tak sem to nechal udělat. Snad mě nenatáhli. Nejsem si totiž vědom že by mi na něj někdy kápla voda, takhle blbě do klávesnice, a pokud se tam takhle opravdu jednoduše dostane, proč prostě nedali vývojáři mezi klávesnici a desku klidně i blbou lepicí pásku.
Uživatelský avatar
Silas15
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 26, 2007 12:48 pm
Bydliště: Šumperk
Model telefonu: E52

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Xnovic v pon zář 07, 2009 10:00 pm

Vodafone (a nejen on) posílá telefony do Britexu a to jsou pěkný ku*vy!
Podle mě si závady pouze vymejšlí..
Než telefon poslat do Britexu na reklamaci, tak si ho radši nechat opravit na vlastní náklady a možná to vyjde ještě levnějš..

S tou oxidací se snad vymlouvaj u každýho telefonu, znám pár lidí, co reklamovali telefon a jakmile šel do Britexu, vždycky reklamaci neuznali, ze stejného důvodu..
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Telefon : ASUS P750 (Windows Mobile 6.1 Professional)
Uživatelský avatar
Xnovic
V.I.P.
V.I.P.
 
Příspěvky: 641
Registrován: pon dub 02, 2007 4:16 pm
Bydliště: Plzeň (Beer city)
Model telefonu: ASUS P750

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Silas15 v úte zář 08, 2009 5:18 pm

No tat to sem si měl nechat rozdělat ten telefon aby mi to hned ukázali. To by možná nebylo od věci. Ale těžko by to asi udělali.
Uživatelský avatar
Silas15
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 61
Registrován: stř pro 26, 2007 12:48 pm
Bydliště: Šumperk
Model telefonu: E52

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Jonki v sob zář 12, 2009 4:00 pm

prosím o radu :( mam nokii 6220classic a nejak mi blbne ukazatel na baterii, porad neco na telefonu delam(prehravam hudbu, videa,atd. a porad je plna baterka pak zapnu a vypnu telefon protoze se mi nezda ze je tak dlouho plna a po zapnuti je najednou pul baterky...nevim vcem je chyba dekuji za radu :(
Jonki
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 11
Registrován: pon črc 13, 2009 3:12 pm

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Zdenek444 v ned zář 13, 2009 3:50 pm

To je tuším obecně chyba Symbianu, já mám zase plný počet čárek téměř do 50% baterie a když mi ubyde jedna čárka, tak vím, že už mi moc baterky nezbývá :roll: Jestli chceš zjistit, jestli to opravdu není závada, tak zkus nějakou dobu používat iON Battery Timer a pokud bude baterka v procentech ubývat normálně, tak je chyba prostě jen v tom ukazateli :)
Obrázek
Uživatelský avatar
Zdenek444
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 970
Registrován: úte říj 07, 2008 2:41 pm
Bydliště: Teplice
Model telefonu: N79 FW 31.002

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod Potkan007 v ned zář 13, 2009 6:20 pm

Hele, na ten iON bych až tak nespoléhal. Já mám kombinaci vás dvou- Jedna čárka dolu a můžu jít hledat nabíječku + restart je tak -3 čárky. iON měří někdy normálně a pak najednou restartuju a z 60% je kolem 20.
iPhone 7 32 GB + Nokia N900 (+ asi 20 dalších starších, třeba E66, E71, dvě Lumie)
Pravidla fóra||Maemo fórum||Taktování||Instalace a odinstalace
Obrázek
Uživatelský avatar
Potkan007
Moderátor
Moderátor
 
Příspěvky: 2274
Registrován: stř srp 08, 2007 7:18 am
Bydliště: /home/user/MyDocs
Model telefonu: Lumia 735, Lumia 520

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod a1ex v pon zář 14, 2009 9:20 pm

koukam, ze se tu resi reklamace... tak sem se chtel zeptat, kupoval jsem telefon z druhe ruky a na joysticku me n82ky byl ulomenej ruzek. prodavajici tvrdil, ze se to stalo beznym uzivam a ze to muzu dat na reklamaci. telefon ma zarucak od nokie (praha - andel), tak sem se chtel zeptat, jestli mi ho opravi, zda by vymenili jen joystick nebo i celej kryt a jak dlouho by to tak trvalo. ma taky par dalsich vrypu do krytu z boku od ruznych padu, tak jestli se nebudou vymlouvat na nejaky nesetrny zachazeni? :]
n82 / fw 31.0.016 hacked
a1ex
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát pro 26, 2008 1:41 am

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod prokop v pon zář 14, 2009 11:03 pm

Těžko říct, to by asi chtělo vidět na vlastni oči. Podle popisu kdybych tuhle reklamaci přebíral já jakožto prodejce, tak bych se asi bránil to uznat jako reklamační závadu. Asi taky záleží na tom jak bych se ten den vyspal, nebo kdybys byl hezká slečna s velkýma........ ( očima , vy nemravové Obrázek )

Větší šanci na uznání závady bys mohl mít v autorizovaném servisu. Tam přece jen nejde o jejich peníze, resp. přijetím takovéhle opravy jako záruční je můžou spíš získat. V sekci Příslušenství kdyžtak najdeš nahoře v Oznámení topic, kde jsou adresy na autorizované servisy - doporučuju Cellnet nebo MobilASK, naopak nedoporučuju ten zmiňovaný Britex a u Mobilpohotovosti si moc nejsem jistý.



-------------------
Jinak co se týká Vodafone & Britexu:
Operátoři jsou autorizovanými prodejci telefonů, takže v případě že bych měl na telefonu od Vodafone závadu, tak bych se vykašlal na celý Vodafone a jejich slavně nasmlouvaný (=uplacený) Britex a telefon bych dal do jiného autorizovaného servisu.
To ostatně s reklamovaným telefonem zakoupeným u autorizovaných distributorů doporučuju udělat vždycky, přinejmenším už proto, že se vše urychlí.

Kladenský Britex měl špatnou pověst už před několika lety (většinou taky oxidace) ale dlouho jsem o něm nic negativního neslyšel, takže jsem ho dal do seznamu autorizovaných servisů bez jakékoli poznámky - zítra to napravím :oops: .

Nechápu jak je možné že tyhle dvě firmy ještě koexistují :shock: .
No, mám jistou možnost, takže to brzy zkusím aspoň svou troškou do mlýna maličko popostrčit dál. Tohle mě totiž vytáčí asi jako Security Plattform + NWB + 5800 dohromady :evil: :D .

Ideální by asi bylo kdyby si pár lidí nechalo před reklamací ve Vodafone/Britexu posoudit telefon v autorizovaném servisu (cca 300 Kč) a pak ho tam poslali. Pokud by oprava v rámci záruky byla odmítnutá kvůli oxidaci, tak udělat patřičný rozruch - ČOI, SOS, média.... Jenže to je asi utopie....
(není tady někdo od médií? 8) :D )

Při žádostech o vyřešení problému s telefonem, aplikacemi apod, uvádějte přesné chybové hlášky, a problém se snažte co nejvíce popsatDokud zde bude tento text, budu odpovídat na SZ jen v těch nejnaléhavějších případech.
Uživatelský avatar
prokop
Administrátor
Administrátor
 
Příspěvky: 4937
Registrován: pon zář 03, 2007 6:40 pm
Bydliště: Na konci přímky
Model telefonu: SX1, E61, E71, E5, Xperia P...

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod a1ex v úte zář 15, 2009 5:55 am

2prokop: asi tam s tim poslu mladou :) jinak jsem udelal takovou rychlofotku pro predstavu http://forum.n73.eu/download/file.php?mode=view&id=425
Přílohy
DSCF0390.JPG
reklamace
n82 / fw 31.0.016 hacked
a1ex
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 58
Registrován: pát pro 26, 2008 1:41 am

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod melo15 v čtv zář 17, 2009 3:50 pm

Tak teď už vím, jak je ten joystick na mé n82 uchycený. Nějak se mi uvolnil, když jsem ho jemně stlačil na jednom růžku, tak na protějším se zvednul. Uvažoval jsem o reklamaci, ale nějak to přestalo, tak jsem ji odložil.
-> N82-1 black
-> FW: 35.0.002 hacked
-> microSDHC NOKIA 8GB
-> Koss Spark Plug & Koss Porta Pro Obrázek

Uživatelský avatar
melo15
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 494
Registrován: sob bře 14, 2009 7:46 pm
Model telefonu: N82

Re: Reklamace - poradna

Příspěvekod mr_vee v úte čer 08, 2010 4:09 pm

Dobry den

Chtel bych se zeptat zkusenych tady na foru.Odesel mi display na me milovane Nokii N85,budu ji v pondeli reklamovat.Ted otazka,kdyz pujde jenom o vymenu displeje ,tak by nemeli poznat ze mam telefon hacknuty nebo jo :D ,v servisu mi rekli ze to maji na pockani za pul hodky takze by se v tom moc vrtat nemeli.
Alcatel 303 -> Sony J6 -> Sony Ericsson t 630 -> Nokia N 73 h@cked -> Nokia N85 h@cked

Obrázek
mr_vee
Uživatel
Uživatel
 
Příspěvky: 30
Registrován: pon lis 12, 2007 10:30 pm
Bydliště: Prostejov
Model telefonu: Nokia N85

PředchozíDalší

Zpět na Ostatní

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron